home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Iako mnogi zluradi proroci govore da se Alfa Giulia slabo prodaje to nije tačno. Dokaz dobrom dosadašnjem poslu je i zapošljavanje novih 1.800 radnika u pogonima u Cassinu. Novi radnici bi trebalo da omoguće rad za dodatnu smenu.

Sve to zajedno će omogućiti dosta veću proizvodnju Giulie i Stelvia. Koliko je to sve značajno pokazuje da je samoj svečanosti u Cassinu prisustvovao i italijanski premijer Renzi.

Giulia je već tokom septembra zaokružila svoj plan u Italiji za 2016., a plan je premašen i za region cele EU. Ono što je isto tako dobar pokazatelj je da se veoma malo ljudi odlučuje za ulazni model od 136 ili 150KS. Nekakav minimum je 2.2 dizel sa 180KS i opremom Super. Najjači Quadrifoglio model je čak traženiji od dizela sa 136KS.

Za daljnji rast je ključno pojačanje mreže dilera. Na tržištu SAD-a sve ide po planu. Postigli su da je većina dilera zajednička sa Maseratijem. To će omogućiti odlično iskustvo za kupca prilikom same kupovine, a nadamo se i dobru servisnu podršku. Jednostavno je standard za premium brend totalno drugačiji nego za one mainstream. Alfa je ovakvim potezom u SAD-u jasno pokazala gde cilja.

Koliko je Alfi važan SAD pokazuje i činjenica da će Stelvio Quadrifoglio tamo stići već sredinom sledeće godine, dok je start prodaje istog za Evropu predviđen tek krajem te iste godine.

Ipak za obične verzije početak će biti u Evropi i to u martu ili aprilu sledeće godine.

Ni to nije sve. Italijanski Quattroruote izveštava da je dato zeleno svetlo za Giuliu SW.

Naravno iluzorno je očekivati da premijera iste bude na sledećem sajmu u Ženevi. Prodaja iste ne može biti pre 2018., a tome u prilog ide i činjenica da nismo videli još ni jednu test mulu.

Naravno da će i prodaja obične Giulie rasti dolaskom novih verzija. Mnoge informatičke firme u svoju flotu ne mogu uvrstiti Giuliu jer imaju politiku o vozilima sa emisijom CO2 manjom od 100 g/km. To će se desiti kada početkom sledeće godine u prodaju dođe verzija Advanced Efficiency oznake AE.

Napokon se zna i zvanična potrošnja Giulie Quadrifoglio u SAD-u. EPA je rekla da je to 20 mpg u kombinovanom ciklusu što je za 1 mpg bolje od BMW-a M3. A to znači da zvanična prodaja Giulie Quadrifoglio u SAD-u može da počne.

Treninzi tamošnjih zastupnika za Giuliu su mahom odrađeni već pretprošle nedelje.

Izvor: Blog.dnevnik.hr



čitanja : 1114



Komentari

Smešno izgleda ovaj "SUV".
Kao naduvano jaje.
Djulijeta "stepway".

Autor P1 30 Nov 2016, 00:57

Odličan je ovaj crossover. Pravo osvježenje nakon parnih X modela i Mercovih kvazi Coupe rješenja.

Autor N.N. 30 Nov 2016, 12:46