home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Preston Henn, čovek koji je tužio Ferrari jer mu nisu dali da kupi LaFerrari Aperta, odustao je od tužbe tvrdeći da je sada više zainteresovan za Hondu NSX.

Za one koji nisu ispratili slučaj, Henn je bivši trkač, kao i poznati kolekcionar automobila, koji već poseduje standardni LaFerrari u svojoj garaži. Jedan od najbitnijih automobila u njegovoj garaži je Ferrari 275 GTB/C sa brojem šasije 6885, za koji mnogi kažu da je najskuplji automobil na svetu, vredan više od 100 miliona dolara.

Uprkos tome, nije dobio šansu da kupi LaFerrari Aperta, čak ni nakon što je poslao direktoru FCA grupe Sergiou Marchionneu ček na svotu od 1 miliona dolara. Ubrzo potom, tužio je italijansku kompaniju, ali je u intervjuu za Road and Track priznao da je tužba preskupa da bi sa njom nastavio i dalje.

"Nakon što smo krenuli, pitao sam koje su šanse da pobedimo? Advokat je rekao 0... Da li možemo da ih tužimo za nešto drugo? Rekao je da, tužićemo ih za nešto drugo, ne znam još šta, ali hoćemo", rekao je Henn.

Pored ovoga izneo je nekoliko kritika na račun kupea iz Ferrarija, rekavši da je morao da zove policiju da ga izvadi iz automobila, pošto su vrata jednostavno preteška.

Što se tiče NSX-a, kaže da je to najbolji automobil koji je ikada posedovao.

"U stvari, baš sam poslao pismo o tome koliko mi se sviđa NSX. To je najbolji automobil koji sam ikada imao. Neverovatan. Veoma je dobar i košta 200.0000 dolara u poređenju sa... pa poslednjim Ferrarijem koji sam kupio, ne LaFerrari, poslednji koji sam kupio, ne sećam se imena, bio je Spider, a cena 750.000 dolara. Ovaj je mnogo bolji za 200.000".

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 1603



Komentari

Kreten...

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2016, 13:32

Kenigseg auto je nastao tako što Kristijanu nisu hteli da prodaju Ferrari.
Onda se iznervirao i znamo šta je usledilo.
Generalno mi se povraća od tih veštačkih frka nikad ni ne bi kupio auto od takvih koji prave te kompleksaške fore. Čim bi krenuli sa tim forama odma bi okrenuo ledja i na vrata.
Na njihovom mestu bi rasprodao sve Ferrarije i nikad više ne bi kupio nijedan.
Eto Lamba i brdo drugih na tržištu.
"ne možeš ti da kupiš" je čist debilizam, pa oni kojima to kažu treba da bojkotuju onog ko ih je odbio do kraja života.
Ima drugih koji će lepo da dočekaju i ugoste kupce za njihov novac.

Autor P1 09 Dec 2016, 13:52

Ovaj čiča kao da je iz Zagorja...
Sve vas bum tužil ;)

Autor Đorđe 09 Dec 2016, 14:04

@P1,
Radi se o toliko malom broju kupaca da komotno mogu da zive bez tih koje ih odbiju. Ovo je klasicno lupanje ceznje. Kao da kazes da nikad vise neces muvati ribu koja te odbila. Naici ce neko drugi koga nece odbiti i nista se generalno nece promeniti.
Ovo je samo jos jedna dobra reklama za Ferari.
Meni je ovaj novi NSX toliko nevidljiv da nemam reci. I dalje mi je interesantniji original, kao katana. A novi model kao da je dizajnirao tvorac transformersa...

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2016, 14:19

UCS
Nije stvar u tome, nego u pristupu kupcima.
Mogi oni da izdrže jer ih Fiat finansira, nije to sporno, već pristup prema kupcu.
A ovo nema veze sa ribama, jer nisu oni riba već prodaju automobile.
A to što glume, je čist kompleks.
Voleo bi da vidim objašnjenje zašto ne može neko da kupi, ovaj kolekcionar ili Kenigseg.
Da vidim taj "smislen" odgovor.
Kada bi se kupci malo drugačije ponašali, molili bi oni kupce a ne odbijali.
Sve dok kupaca ima, i dok ne odbiju dovoljan broj dostojanstvenih kupaca, mogu da budu gordi.
Ali to je njihova slika, nadmenost je ružna osobina.
Razumem da stvaraju famu, samo meni to ne pije vodu, naprotiv.
To mi je degutantno totalno.
Riba je nešto drugo, ribu ne kupuješ, tu su emocije.
Ovde je trgovina u pitanju, menjanje novca za auto.
Ne može se to porediti.
Samo kažem, svaki kupac koga su odbili tek tako, nije im simpatičan ili šta već, ako ima imalo dostojanstva, neće više nikad kupiti Ferrari.
Čak bi trebao da se otarasi nekog ako ima, ili već ako je dovoljno bogat da ga uništi javno, u presu ili sl.
To bi ja uradio na primer.
I reko "neka hvala", evo vam vaše smeće.
To bi bio adekvatan odgovor i zaslužena antireklama za neposlovnost.
Druga je stvar ako je neka limitirana serija pa je zakasnio, ima kupaca pre njega koji imaju više modela pa imaju prednost pri kupovini.
Mada i to limitiranje je čista marketinška fora da bi se digla cena itd.
Ali nema veze, za bezobrazno odbijanje iz čista mira, treba adekvatan odgovor.

Autor P1 09 Dec 2016, 15:09

@P1,
Ok ali to je opste poznato pravilo kod kupovine top modela limitirane proizvodnje. Da bi kupio Ferari The Ferari preko Ferarijevog dilera moras da pokazes "dosije" prethodnih kupovina. Mozda nije fer, ali pravilo postoji a ovaj je to prevideo. Mada uvek mozes da kupis od onih dilera koji kupe top model da bi ga preprodali po vecoj ceni nekom ko ne zeli da ceka. Pa tako imamo gomilu Hip hop zvezda koje unakaze svoje verzije dodavanjem uzasnih felni i sl. Eto, to Ferari ne moze da spreci.
S druge strane, ako je Kenigseg (a za Lamborgini sigurno znamo) nastao na taj nacin, onda neka jos dugo rade na ovaj nacin. Bice nam sigurno zabavnije kao publici da gledamo konkurenciju.
A ovaj lik je bas papak. Sa top Ferarija presao na komercijalnu Hondu NSX. Sto nije uzeo Aventadora ili nesto slicno egzoticno? Nego je zalutao u svet automobila koji se ne kupuju glavom (kao sto je on kupio NSX koji obavlja isti posao kao La Ferari, od tacke A do B velikom brzinom). Skorojevic hteo da se pohvali pred poslovnim partnerima i klijentima kako mu je dobro...

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2016, 15:27

UCS
Ma to je ok. Ali odbijanje kupca iz čista mira je kretenizam.
A ta njihova selekcija je bezvredna, jer ako nekom neće da prodaju, on kupi od drugog ili pošalje Djuru da kupi.
A te liste i dosije ok, jeste diskutabilno ali daje se prednost vernim kupcima.
A da imaju na stanju slobodan auto i neće da ga prodaju, to je debilizam. Onda treba da napišu "ne prodajemo svima, samo ako nam se svidite", pa da vidimo koliko će onda kupaca biti.
Jer za svoje pare, ima da te uvažavaju.
E sad ima i onih koji prihvataju degradaciju a da je neko tamo autoritet, ali to je njihova stvar.
A ovo za konkurenciju se slažem, to je jedina svetla strana toga.
A što se tiče ovog lika, zašto je sporno što je kupio NSX ?
Njemu se svidja, zašto bi morao da kupi Lambo ?
Možda nisi pročitao tekst
" Henn je bivši trkač, kao i poznati kolekcionar automobila, koji već poseduje standardni LaFerrari u svojoj garaži. Jedan od najbitnijih automobila u njegovoj garaži je Ferrari 275 GTB/C sa brojem šasije 6885, za koji mnogi kažu da je najskuplji automobil na svetu, vredan više od 100 miliona dolara. "
Skorojević će baš da ima striktno "zapisano u glavi" šta "mora" da kupi, odnosno šta su mu drugi nametnuli da mora da kupi ako hoće da bude "in".
Zato se neki i ponašaju tako prema kupcima, upravo zbog tih skorojevića kompleksaša koji idu glavom kroz zid samo da prvi imaju Ajfon ili Ferrari.
A to je malogradjanština.
NSX neće kupiti kompleksaš, naprotiv.
Taj auto će kupiti neko kome se svidja auto a ne bedž i "zato što je to Ferrari".
Dakle upravo suprotno.
Inače Aventador nije neka eksluziva nakon LFR-a.
Mogao je da pazari neki Kenigseg, Bugati, Pagani...

Autor P1 09 Dec 2016, 15:55

@P1,
Karikirao sam sa Aventadorom. S druge strane, niko ne garantuje da te neko mora postovati ako imas novac. Ako cemo tako, moze vaziti i ono pravilo da se s novcem sve moze kupiti (Rokfeler je imao sedam uspesnih transplacija srca i jos je ziv) i da sve ima cenu.
Ferari upravo pravi tu razliku. Upravo su ispostovali druge kupce koji su isli utvrdjenim koracima do top modela i tako sacuvali tradiciju koju ce naslediti i naslednik La Ferarija.
Ako mu je dobar NSX mogao je isto tako kupiti i GT-R za jos manje novca. Da ne pominjemo sto nije uzeo neki podjednako skupi Pagani, Kenigseg, Bugati koje si naveo. Odjednom je resio da kupi racionalni superautomobil...\
"Tužićemo ih za nešto drugo, ne znam još šta, ali hoćemo".
Koliko jadan moze biti? A jos mi je smesnije da je hteo toliko novca da pukne na La Ferari koga je prethodno iskritikovao da ima teska vrata i da nije mogao da izadje. Da li si skoro cuo za gluplju stvar, pa jos policija dosla da ga izbavi?!? Ustvari, mi ne znamo celu pricu, i sad polemisemo o tome. Mozda su ga kulturno odbili. Obecali auto nekom drugom. Sve je ovo izlisno komentarisati kad pogledas...

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2016, 16:11

UCS
Nije bitan Aventador, mogao je da kupi i Fiću ako mu se svidja.
Ne vidim zašto bi "morao" da kupi to i to, nešto odredjeno.
Njegove pare, može da kupi šta hoće.
A što se ovog drugog tiče, kako bi se ti osećao da si otišao da kupiš auto i kad dodješ prodavac ti kaže "e tebi neću da prodam"
- što ?
Pa eto tako. Ne svidjaš mi se, ružan si ili sl ?
Šta bi mu rekao ?
Ne mora da te poštuje neko zbog novca, ali prodavac kupca mora da uvažava, ne može se bahato ophoditi jer to nije ni poslovno ni kulturno.
To je slika džiberluka.
Ne bi o Rokfeleru, to je druga tema, nema veze sa ovom.
Ja samo kažem da prodavac u ovom slulčaju automobila, mora se ophoditi poslovno prema kupcu, kulturno, ljubazno, normalno jednom rečju.
A svaki vid nadmenosti, glumljenja ludila i nekog nivoa je kontraproduktivan.
Kod svakog čoveka koji drži do sebe.
Pa tako bio to Ferrari , Mercedes ili ko god, takvo ponašanje je na nivou uličnih djilkoša i šibicara.
Oni ti isto pričaju priče, bajke tačnije.
Kao u filmu lepa sela lope gore za sat "samo tiću molim te".
Znači nebitne su strane, niti predmet kupovine u trgovini, zna se kako se treba ponašati.
A prodavca ne moraš da muvaš da bi ti prodao kola, ne prodaje za ljubav nego za novce. :)
Uostalom za LFR-u su rekli da imaju 1 000 narudžbina u startu, pa ako je to istina, ne vidim razlog zašto ne bi toliko i proizveli.
Da bi tamo neko rekao e bolji je zato što ih ima 500 a ne hiljadu, pritom i to rade na svoju štetu.
A sve zarad kompleksa i te veštačke frke.

Autor P1 09 Dec 2016, 16:27

@P1,
Necemo ici u krajnost jer, kao sto kazem, ne znamo celu pricu. Na jednom drugom portalu sam nasao da je bio razocaran time sta ce ova vest poruciti njegovim saradnicima/partnerima/musterijama. Prvo, sta njih briga sta kupujes i kako su oni to saznali sem ako ti nisi trubio na sva usta o tome...
Jos ce da ih tuzi za bilo sta za sta se utvrdi da moze da ih tuzi. Uvek moze da rasturi svoj La Ferari kao sto oni kinezi rasturaju one Lamboe, Range Rovere, BMW-ove i sl. tamo u Aziji.
Naravno da nije poslovno ali kada ti dodje neko sa cudnim stavom ili koga procenis da ce naskoditi tvom proizvodu/usluzi, nije nuzno da mu nesto prodas. Nije lepo, ali takodje nije "pod moranje". U slobodnom (zapadnom) svetu niko nista ne mora, pa tako i prodavac izgleda...
I ovo nije zvakaca guma nego TOP model. Kada imas toliko ponuda sto ne bi birao kome ces prodati.
Pravis sebi dodatni mit, dizes famu. Sve je dozvoljeno u kapitalizmu...

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Dec 2016, 16:40

UCS 16:40
Slažem se.
Samo ja ne potpadam pod te fame i mitove.
Malo mu je skup onaj od 100 milki da ga uništi. :)
Opet Ferrarijeva selekcija nema smisla kad on može da kupi od drugog nekog i eto opet auta u njegovim rukama, a to Ferrari ne može da spreči.
Onda može da ga išara sprejem, možeš šta hoće i da ga izloži tako negde parkiranog. :)
Tako da je bezvezna i uzaludna ta selekcija.
To što je zvao policiju verovatno je hteo da spusti Ferrari.
Mada ako nije zadovoljan ne znam što je hteo drugi.
A možda je bilo i medjusobnih varnica pa zato nisu hteli da mu prodaju.
Ko zna.
Mada da li bi onda kupovao opet da je bilo varnica.
U svakom slučaju, njihova stvar, nek rade šta hoće.
Meni je samo odbojno glumljenje ludila, bilo od kupca bilo od prodavca.

Autor P1 09 Dec 2016, 16:51

"Kenigseg auto je nastao tako što Kristijanu nisu hteli da prodaju Ferrari.
Onda se iznervirao i znamo šta je usledilo."
Ja vecu glupost odavno nisam procitao.
Kenigseg je nastao kao zelja jednog decaka da napravi najbolji sportski auto, inspirisan starim norveskim filmom o serviseru bicikala koji je napravio svoj trkacki auto. Po mnogo cemu specifican, drugaciji od ostalih na trzistu i dan danas.
Sto se tice LaFerarija, ja sam ovde vec objasnio da postoji nacin kako ga kupiti ako nisi medju 499 "prvih" ili "odabranih". Teorija da se mora imati nekoliko modela iz prethodnih limitiranih serija je pala u vodu jer su i u Americi i u Aziji prodavani ljudima koji prethodno nisu imali nijedan jedini Ferari. Poenta je preko koje auto kuce ili kog Ferarijevog ovlascenog prodavca kupujes, u Svedskoj je gospodin pazario dva FXXK a nema ni LaF.
Gospodin Hen je bio u onoj drugoj grupi kupaca, povlascenih koji kupuju post-produkcijske modele. Zasto je odbijen? Zbog licnog sukoba sa jednim od bitnih ljudi u Ferariju. Otud mu je stavljen veto. A da Ferari ne odbija kupce, govori podatak da postoji 130 komada modela SA Aperta, "limitiranog" na 1/80.

Autor Petar 09 Dec 2016, 17:44

Petar
Ja Kenigseg ne pratim, jer me ne privlači. Tako mi je rekao jedan drug koji je to negde pročitao-gledao. Naravno, ne može biti samo jedan razlog.
Ali i Lambo je slično nastao.

Autor P1 09 Dec 2016, 17:54

Poruci drugu da su ga slagali. Kenigseg znam kao svoj dlan. Od 1996. do danas. A uostalom...
http://koenigsegg.com/christian-von-koenigsegg/

Lamborgini je nastao tako sto je Enco uvredio Ferucija, rekavsi mu da ga nece neki traktordzija uciti kako se pravi kvacilo za sportski automobil.

Autor Petar 09 Dec 2016, 18:01

Petar
Da. A Ferućo je video isti deo na traktoru kao što je i na Ferrariju, zar ne ?
I Porše je pravio traktore, kao i Lambo.

Autor P1 09 Dec 2016, 18:08

Taj detalj ne znam za sigurno, moguce. Znam da su rani primerci Kenigsega imali jedan deo koji se pravi za traktore, u jednoj susednoj nam zemlji.

Autor Petar 09 Dec 2016, 18:29

Baš bezveze. Da je neki "nebitan" pa i da prođe, ali čovek već ima LFR i ko zna koliko drugih F modela uključujući i 275
A prodaju Jamiroquai-u, onoj "modelsici", i kome sve već.

Mada, odbijeni imaju i opciju B, pročešljati oglase po netu i naćiće se već kod nekih dilera...

Petar,
Skroman taj šef, haha

Poz

Autor Raziel 09 Dec 2016, 20:04

@Raziel
Ozbiljna firma :)
Narucio i AM GT8...
Cenovnik u Nemackoj je smejurija, skoro 26 hiljada evra za magnezijumske felne, sta drugo da pricam...

Autor Petar 09 Dec 2016, 20:27

Petar
Da li je tačno da je hteo da kupi neki Ferrari i da je odbijen ?
Da li Enco čini mi se...

Autor P1 09 Dec 2016, 21:15

Preston Hen ili Kristijan?
Prvi je odbijen iz vec pomenutog razloga a hteo je da kupi LaFerari Apertu.
Za drugog nikad nisam cuo da je nameravao da kupi bilo koji Ferari, covek vozi Teslu S... Tipican Svedjanin.

Autor Petar 09 Dec 2016, 21:48

Petar
Mislio sam na Kristijana, za Hen-a piše gore.

Autor P1 09 Dec 2016, 22:32