home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Nakon što je VW olabavio proceduru otkupa vozila obuhvaćenih Dieselgate aferom pojavio se niz skupljača koji zarađuju veliki novac na otkupu.

Princip je jednostavan, pojedini automobilski mešetari već mesecima skupljaju Volkswagenove automobile koji ulaze u krug onih za otkup, plaćaju ih ispod tržišne cene, pa ih potom daju Volkswagenu na otkup po ceni koliko je automobil vredeo 18. septembra 2015. godine. Računica je jasna, na svakom automobilu se može zaraditi pristojan novac, a zarada je veća što je automobil bio u lošijem stanju.

Profit i do 55%

Po svedočanstvima na Redditu zarada dostiže i do 55% uloženog, što je značajno bolje od klasične preprodaje automobila. Zarađuju se na hiljade dolara na svakom automobilu, i to nakon što ga je vlasnik dobro izvozio i ogolio. Jalopnik je tako kontaktirao pojedine skupljače, pa navode primer u kome je jedan od njih na 10 otkupljenih Golfova ostvario dobit od 55% i zaradio oko 60.000 USD. Drugi je pokrenuo pravi biznis, pa dnevno kupi i do deset Volkswagena, a na svakom zaradi bar 5.000 dolara.

Brojna su svedočanstva na forumima gde su mnogu kupili automobile, vozili ih godinu dana, i sada ih daju na otkup uz zaradu od nekoliko hiljada dolara. Apsolutni rekorder je navodno jedan Chevroletov diler, koji je do sada skupio 80-ak Volkswagena, a šalje ih na otkup u ritmu od deset automobila nedeljno.

Posao se širi

Budući da je potražnja za modelima sa 2.0 TDI motorima stigla ponudu zarada se smanjuje. Skladišta VW-ovih salona su ispražnjena, a i naivnih vlasnika je sve manje. Ipak, mnogi skupljači su interes počeli da prebacuju na modele koji bi tek u budućnosti trebalo da se pokažu kao prava lovina.

Trenutno se opsesija sakupljanja seli na modele sa V6 TDI motorima, koji će tek stići u program otkupa. To ne uključuje samo vozila iz VW koncerna, već sve modele pokretane spornim motorom, uključujući one iz Chryslera.

Izvor: Index.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Jalopnik.com



čitanja : 935



Komentari

Jbt koje ciganisanje, ovo u Srbiji koja nije bogata i ima jak standard, ne bi se radilo.
Izgleda da nedostatak blama i dobar standard čine svoje...

Autor P1 05 Feb 2017, 22:18

@ P1,
nemoj da si smesan.

Autor mile antena 06 Feb 2017, 01:11

mile
Nisam ja smešan već ovi cigani gore.
Mene bi bilo sramota da se pojavim sa očerupanim autom.
Šta je ovo gore jbt, kostur ?
Voze novije automobile, imaju standard valjda, a ciganišu se za delove.
Folcika je luda ako ovo prihvata, ja ih ne bi pustio da udju sa ovakvim kosturom.
Strašno je koliko su ljudi beskrupulozni i besramni.
Folcika im je podvalila softver, ali ne u bagiju već kompletnom automobilu.
Dakle sa vratima, haubom, sedištima itd.
Ovo je slika mušterija tih, oni su daleko gori od Vagena.
Još jednom, u Folciki su budale ako primaju očerupane automobile, sami su krivi onda.
Da mora da se dotera automobil u normalnom stanju, ne bi bilo ovih prevara i mahinacija.
Ali dobro, po ovome što piše gore, izgleda da to ne rade vlasnici ( nisu tolki cigani ), već mufljuzi, prevaranti, preprodavci, nakupci i pijačari.
Verovatno ima i poneki vlasnik ako ne biće nakon što vidi da prevara prolazi.
Ali verujem da je većinu normalnih ljudi sramota da se ciganišu.

Autor P1 06 Feb 2017, 02:46

@ P1,
mozda bi tebe bilo sramota, ali ja ti garantujem da bi vecina ljudi iz istocne evrope uradila potpuno istu stvar da izvuce koji dinar ekstra. pa pogledaj samo da svaki uvozni auto kod nas ima vracenu kilometrazu, a onda mi pricas kako bi nekoga bila sramota za ciganisanje ... rade oni vec ciganisanje i to mnogo vise.
kao sto sam ranije pricao, volkswagen se tu nista ne pita hoce li prihvatiti ili ne. za firmu koja zaradjuje tolike milijarde svake godine imaju poprilicno glup tim advokata koji je stavio u ugovor da auto samo mora da bude u voznom stanju. tako da vw moze odbiti, ali ce onda opet biti tuzen i izgubice slucaj 100% plus ce morati platiti troskove suda.
vidim naucili su se pameti jer kad dodje vreme za opoziv v6 tdi motora onda su stavili u ugovore da se nista sa auta ne sme skidati.
a uostalom, sta vw briga da li ljudi skidali delove? sud je ranije doneo odluku da svi ti auti idu pod presu tako da li isao pod presu sa ili bez vrata ne pravi nikakvu razliku. ili je mozda vw planirao da ih preproda negde u istocnoj evropi ili aziji iz pricu "vozila baba samo od crkve nedeljom" pa im zato smeta?
posten sam covek, ne krsim zakon i imam veliki moral, ali u ovom slucaju me nije briga za vw ni malo. to je ipak firma koja je namerno razvila software koji vara (da ne ulazim u detalje kako je sama firma nastala) ... i sad oni jos ispadaju zrtve u svemu? ma daj ...

Autor mile antena 06 Feb 2017, 03:14

mile
Ne mene, već ubedjen sam 90% ljudi ovde.
Mislim na vlasnike, a ove što ti pominješ, oni su ona manja grupa prevaranata, preprodavaca, nakupaca itd.
Baš kao ovi u USA što ovo rade. Prevarant je prevarant i u Srbiji i u Americi. Vidiš ovde pominju nakupce a ne vlasnike. Vlasnici prodaju jeftinije da se ne bakću, a oni onda dalje kupusaju i teraju Folciki.
Nego jedna stvar me sad buni što si napisao.
Ako idu pod presu, zašto su se onda opametili kada im je svejedno ide li pod presu sa vratima ili bez ?
Jedino da oni poskidaju delove pa da imaju za rezervu.
Ja sam mislio da će popravljati te automobile, kako je prvo bilo najavljivano, pa zato kažem ovo za čerupanje.
Ako idu pod presu, onda je zaista svejedno i čerupanje onda nema nikakvu ulogu, odnosno onda je korisno.
Bolje iskoristiti delove nego zgužvati.
Jer će i kasapin a i onaj koji kupi rezervni deo, proći dobro.
Ako ide pod presu, šteta je uništiti "zdrave" delove.

Autor P1 06 Feb 2017, 07:19

@ P1,
barem u americi znam da nikakvih popravki nece biti jer nemaju nacin da ih poprave.
a sad su se opametili zato sto im ovo daje izuzetno los marketing. ne samo sto moraju da plate debelu kaznu vec se ljudi i sprdaju na njihov racun - i vw im ne moze bas nista.

Autor mile antena 06 Feb 2017, 08:38

mile
U tom slučaju, ako nema popravke kako je prvobitno bilo planirano ( sećaš se priča o planu "popravke" ), ako idu pod presu, onda je čerupanje opravdano i čak poželjno. Bolje neko da iskoristi zdrave delove nego da se zgužvaju.
Nego hoće li i onog VW Atlasa pod presu ?
Zreliji je on mnogo za presu nego ovi "sporni".
Kao one kineske kopije, ne znam kako Ameri mogu da tolerišu takvu besramnu kopiju Grand Cherokee-a.
Isto kao što su Talijani one kopije Vespe presovali, isto tako treba preduhitriti ovog Kineza da ruži i imitira ikonu, već preventivno u presu, dok još nije izašao da straši narod i folira da je Jeep. :)))

Autor P1 06 Feb 2017, 09:05