home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nissan Navara, okarakterisan kao "kamion" ili "neuništiv" i slično... evo se raspada.

Pogledajte slike ispod, dakle ne radi se o jednom ili dva izolovana slučaja. Postoji čak i Facebook grupa pod imenom "Nissan Navara snapped chassis" i broji preko 17.000 članova.


Smatra se da je ovakvih 35.000 Navara modela u Britaniji, a po celom svetu skoro 200.000.


Britanski nadležni organi istražuju slučaj.

Izvor: Automotosvijet.com

DOPUNJENO: Veliki opoziv Nissan Navare iz 2004.

Vlasnici druge generacije modela Nissan Navara, koja je proizvedena 2004. godine uskoro bi mogli da budu pozvani u servis. Naime, kod nekih modela je primećena greška u izradi karoserije, koja može da izazove njeno pucanje i na kraju bukvalno razdvajanje automobila na dva dela. Razlog pucanja jeste pojava rđe koja vremenom oslabljuje karoseriju. Očekuje se da će ukupan opoziv obuhvatiti oko 200.000 vozila.

Izvor: Autoportal.hr



čitanja : 16055



Komentari

Možda se pretvara u transformers, faza 1.

Autor Aleks 07 Feb 2017, 22:53

A i ovaj sa zadnje slike što mu navario dvosoban stan sa balkonom...

Autor Aleks 07 Feb 2017, 22:56

nije ovo nista, ovo se redovno desavalo toyotinim pikapima tokom 1990ih i dobrog dela 2000ih godina

Autor mile antena 08 Feb 2017, 00:22

@renault terminator,
ovo je bese ona strasna navara koju si ti toliko hvalio kao bazu za renault alaskan?
:)))

Autor mile antena 08 Feb 2017, 00:23

@aleks,
pa i nije neka velika kamp prikolica.
zamisli da je stavio ovakvu kao sto pravi pikapi nose :)))
http://www.amlrv.com/site/wp-content/uploads/2013/12/116DS-ExteriorHR.jpg

Autor mile antena 08 Feb 2017, 00:25

Ništa strašno, samo zadnji deo ponovo da se Navari, i sve ok..

Autor Priapus 08 Feb 2017, 10:22

Priapus
Baš si me nasmejao ...

Autor moron 08 Feb 2017, 10:26

Mile antena

Samo mi pokazi gdje sam je to hvalio Navaru I nema problema.Drugo,ovo su modeli iz 2004 koji imaju problem a Alaskan koliko se ne varam izasao prosle godine,tako da ne vidim sta ova losa serija Navara iz 2004 ima sa Alaskanom koji maltene tek izasao.

Autor Renault Terminator 08 Feb 2017, 10:35

@Renault Terminator,
evo ti, gde si rekao kako je toyota hilux najbolji pikap na svetu, ali ga mozda nadmasi prepakovana navara poznata kao renault alaskan. velika borba dva giganta ciji ce pikapi vise pucati na pola :)))
https://autoblog.rs/blog/auto/video/2016/08/05/video-2017-ford-super-duty
plus bila je jos jedna tema (verovatno su komentari izbrisani) gde sam te pitao zasto je renault nesposoban da napravi sam pikap, na sta je tvoj odgovor bio kako nema potrebe za bacanjem para kad vec postoji odlicna navara i na njoj se moze napraviti alaskan.
prvo su toyote pucale na pola, sad i nissani ... nesto ne piju vodu tvoje price o neunistivim japanskim pikapima (iako nas je top gear ubedjivao u suprotno). :)))
a sa druge strane bare se desava ovo ...
http://www.ford-trucks.com/articles/arizona-f-150-million-miles-truck/

Autor mile antena 08 Feb 2017, 14:04

@ Renault Terminator,
oh jos nesto - navara iz 2004 i danasnji model su ista generacija.

Autor mile antena 08 Feb 2017, 14:06

@ mile antena, nisu iste generacije, ova iz 2004. je D40 interne oznake, a aktuelna generacija je D23. Renault Alaskan je na bazi D23.

Više o svim generacijama:

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Navara

Autor auto 08 Feb 2017, 14:29

Bilo je tu problema sa korozijom šasije, dok ih Renault nije naučio kako se radi zaštita od korozije.
Taj problem sa korozijom ima svaki Japanski i Amerikanski automobil - pikap.
Šta se sve može videti po pitanju korozije na tim amerikanskim vrndeljima....

Autor Oktopod 08 Feb 2017, 15:43

@Oktopod,
pa nije bas svaki. ford f-150 koji su moji roditelji imali je bio samo godinu dana mladji od ovih navara sto pucaju na pola i nije imao ni trunke korozije kad su ga prodali.
nego, Renault-Nissan postoji jos od 1999. zbog cega onda Nissan iz 2004 ima problem sa korozijom?

Autor mile antena 08 Feb 2017, 16:07

Mile antena

Kakve veze ima Hilux sa Navarom?Ja jesam hvalio Hiluxa I hvalim ga i dalje jer je najbolji pick-up na planeti.Alaskan ce imati tezak zadatak da pobjedi Hiluxa.Ja Navaru nigdje nisam spominnjo sem da je ima u Evropi I da je Alaskan na njenoj platformi.Ti si malo permutovao Milcek.
Ne ljutim se ja,to se tebi cesto desava,navikao sam hehe
...I ako iskljucimo Peugeot,Hilux je odvalio od zivota I F-150 I Rendzera na Dakaru ali I zato ti imas neku svoju filozofiju,nisu ovakvi,nisu onakvi heheh...

Autor Renault Terminator 08 Feb 2017, 18:48

@Renault Terminator,
pa ti si pisao kako Alaskan ima sanse da pobedi hiluxa, a Alaskan je nista vise nego prepakovana navara. eto kakve hilux ima veze sa navarom.
to su bile tvoje price. eno ti gore link pa sam procitaj sta si pisao kad se vec ne secas. I bila je ranije jos jedna prica (komentari su nam izbrisani) gde si ti pricao kako nema potrebe da Renault iz pocetka sam razvija Alaskan kad vec imaju odlicnu bazu u Nissan navari. toga se ne secas? baza je toliko odlicna da pucaju na pola od rdje :))) pa dobro, navikli smo na to od Toyota.
da, bas je "hilux" pobedio i "f-150" i "ranger". sve naravno u "". isto kao sto je "Silverado" razbio "tundru" u nascar-u prosle sezone i bas kao sto je raptor razbio sve i jednog japanca u stock klasi na Baja (primecujes, ovde nema "").
nego, nesto mi nije jasno. sad se vodim tvojom logikom, ali kako je "hilux" najbolji pikap na planeti kad je na dakaru 1-2-3 osvojio Peugeot? nije valjda da Peugeot ima najbolje terence na svetu? sledece sta cu da vidim je teroriste kako menjaju svoj land rover defender i toyotu land cruiser za Peugeot 2008 :)))

Autor mile antena 08 Feb 2017, 20:08

Mile antena

Ti si bukvalista hehe...
Pa ima sanse,ja to i ne poricem,al treba se dokazati i pokazati.
Al ja I dalje tebe nerazumijem,kakve veze ima Hilux sa Navarom?Hilux je bolji pick-up od Navara,jel te to mozda zanima?Sjecam se odlicno,da napisao sam da nema potrebe da razvija kad moze da uzme Navarinu I sta je tu sad problem?Sto sam napisao da je odlicna,pa jeste odlicna jer su ispravljene ovi propusti koje je imala predhodna,tesko je povjerovati da bi I Renault i Mercedes dozvolili sebi ovakav propust.
Ti pokusavas nesto iskopati iz nicega.
Dakar je Dakar,majka.Kakva baja I nascar,to je lokalnog karaktera heheh,ovo je bre planetarnog karaktera.
Opet izvlacis moje rijeci iz konteksta,ja sam lijepo izdvojio Peugeota pa naglasio Hiluxa bas zato da ti bukvalno ne shvatis ali ne vrijedi,moj Mile kao pravi Amer.

Autor Renault Terminator 08 Feb 2017, 21:59

@Renault Terminator,
tema je o navarama kako pucaju na pola zbog rdje i ti mene onda pitas sta je problem uzeti navaru kao bazu za Alaskan koji mozda treba da skine hilux ... jel me zajebavas?
ne pokusavam ja nesto da iskopam iz nicega. vec smo ranije utvrdili kako su toyotini pikapi pucali na pola zbog rdje, sad smo utvrdili da se ista stvar desava i sa nissanovim pikapima, a ti i dalje pricas o neunistivim japanskim pikapima ... :)))
nego, ne vidim da imas komentar na onaj gore f-150 sa miliona milja na satu ... pa kako je taj tip presao million milja kad ti kazes da f-150 nemoze preci ni 30,000 (i to kilometara, ne milja)?

a sto iskljucujemo Peugeot iz dakara? pa valjda je Peugeot 2008 razbio hilux isto kao sto je hilux razbila f-150 i ranger na dakaru. sta nam to govori? ili Peugeot iskljucujemo jer Toyota izgleda veoma lose pored njega pa ti kvari teoriju?
ali dobro, ipak je to veoma povezano sa fabrickim autima, kao mercedesov f1 bolid i fabricki amg ... samo sto ti ne znas kako su povezani; da bi saznao odgovor na to pitanje moram se obratiti samoj firmi. a firma kaze "oba imaju po benzinski i elektricni motor" i tako je otkrivena topla voda :)))

Autor mile antena 08 Feb 2017, 22:19

Hajlux i Navara se ne smeju spomenuti na istoj stranici.

Autor vojvoda 08 Feb 2017, 22:25

Navara ima najjace motore ali to potpuno suludo jer je voznja preko 150 km/h na ovakvom tipupu vozila, vratolomna.

Toyota je u poslednjoj generaciji napravila idelan pikap. Tehnicki odlican, ali marketinski los jer su smanjili snagu motora. To je hrabar potez jer se retko koji proizvodjac odluci da u noviji automobil ugradi slabiji motor.
Benefit ce imati samo kupci Hajlixa koji znaju da cene kvalitet i znaju da pikapi nisu za jurcanje.

Autor vojvoda 08 Feb 2017, 22:33

Mile

Ja stvarno ne znam ko koga ovdje zeza hehe..

Jel ti Auto lijepo objasnio razliku izmedju Navare iz 2004 I ovo sto sad koristi Alaskan?Stvarno te nerazumijem,sta ti pokusavas dokazati?
Pa ja sam isto utvrdio gore u Kanadi da su Americki pick-upovi teski dresevi I mehanicki i limariski.Za Hiluxa I dalje tvrdim da je neunistiv,a te korodirale Toyote ja u Kanadi nisam vidjo ni jednu jedinu.I ne kazem "za Japanske" nego izricito spominjem samo jednu marku,nemoj da izmisljas.
Moze on preci i 2 miliona ali sa ko zna koliko generalki.
Iskljucujem Peugeota zato sto ih je razbio sve I to nije sporno,bitno je da je Hilux razguzio ove tvoje Amere,Peugeot je ocekivano,
jedino ako tebi i tu nesto nije jasno a izgleda da nije hehe..

A I ja stvarno umjesto da slusam tebe ja slusam sta kazu sefovi svojih brendova (konkretno Mercedes Amg,da mi se ne zbunis).Ti si bolje obavjesten od njih sta se desava u njihovim proizvodnim halama heheh..

Autor Renault Terminator 08 Feb 2017, 22:40

@Renault Terminator,
da, velika je razlika izmedju dve navare. jedna je pod kodnom oznakom A, a druga je pod kodnom oznakom B. mehanika identicna. te "dve" navare su drugacije onoliko koliko i golf 6 i 7. :)))
pa naravno da nisi vidjao te starije toyote pikape po kanadi kad ih je sve pojela rdja. na otpad odmah za njima. da si bio u arizoni ili nevadi video bi ih dosta jer mehanicki bogu preci ko Boga oca, ali limarija u hladnim krajevima kao da je pravljena u italiji 1970ih godina. :))) imao sam 1994 camry, znam kakva je - mehanicki ni posle 190,000 milja nije imala problema, ali limarijski sam poceo da gubim delove auta u voznji :)))
jel, koga si jos video u americi da radi generalku na pikapima? pa ako je generalka potrebna svakih 30,000 km kako ti kazes, ovaj tip sto je presao million milja (1.6 miliona km) sa f-150 je znaci uradio 53 generalke u proseku. isplatilo mu se sigurno ... :)
naravno da mi nije jasno sto uopste spominjes Dakar. tema je rdja na serijskim pikapima, a on prica o sportskim rezultatima. pa ajde dobro, pricacemo ... sreca sto se Dakar vozi u pustinji gde je toplo inace ove silne toyote nebi ni stigle do kraja, poceli bi da otpadaju delovi od rdje. :)))
stvar je u tome sto ti ne slusas ni sefove brendova vec si jednu recenicu izvukao iz cele price. da si procitao ceo intervju sa covekom (kao sto sam ja uradio) znao bi da je on pricao kako se industrije prebacuje na kombinaciju benzinskih i elektricnih motora (nista cudno; to Toyota prius koristi vec 20 godina) i da i amg zeli da ide u tom pravcu. i na kraju je rekao "ta strategija je bila uspesna za nas i u f1", a ti si iz cele price izvukao samo tu paznju recenicu i eto zakljucka "trkacki auti koriste istu tehnologiju kao i fabricki". pa koriste ... koriste benzinski i elektricni motor, idu na benzin i imaju volan i tockove. wow, koliko covece slicnosti ... :)))

Autor mile antena 08 Feb 2017, 23:08

@vojvoda,
ne ugradjuju se mocni motori da bi neko jurio preko 150 km/h. ugradjuju se da nebi ubrzavao pola sata do tih 150 km/h. ugradjuju se da ako vuces brod ili kamp prikolicu od 4-5 tona i naidje uzbrdica - da ti pikap i ne oseti sta vuce niti da je na uzbrdici.
a ne da u takvim uslovima moras da palis 4 migavca, predjes u liniju za kamione i vozis 20 km/h u 1. ili 2. brzini :)
zato ford superduty sa powerstroke dizel motorom ima 440 ks, iako mu je maksimalna brzina limitirana na 100 mph (160 km/h)

Autor mile antena 08 Feb 2017, 23:16

Preklapaju se Navare ka' boker'ce

Autor Đorđe 09 Feb 2017, 01:53

Mile antena

Da nije mozda malo "a I malo "b" hehe..
U pravu si,nisam vidjo stare Toyote ali nisam vidjao ni stare Fordove.
Vidjao sam u svojoj firmi da se rade generalne na skoro svim F150,koje smo imali,nista cudno,to je gore sasvim normalno kao dobar dan.

Ti si se prvi dohvatio Hiluxa,Dakar je povezan sa Hiluxom,jel Hilux bio na Dakaru?Jeste.Jel F150 i Ranger bili na Dakaru? Jesu.Jel ih Hilux odvalio od zivota?Jeste.I sta je problem?
A vidli smo i Hiluxe na sjevernom polu,al naravno i tu ti imas izgovor,fotomontaze i ostale nebuloze hehe..
Mile,okaci taj tekst sto je Auto objavio o buducim Mercedesima amg sa hibridnom tehnologijom gdje ce neki pogonski sklopovi biti preuzeti iz F1 kako covjek sef amg lijepo kaze,pa da vidimo sta I kako tamo pise.

Autor Renault Terminator 09 Feb 2017, 06:35

@Renault Terminator,
ja sam se prvi dohvatio hiluxa jer si ti pricao kako ce ga francuska verzija navare mozda nadmasiti, sto bi po tvojim pricama ispalo da navara/alaskan ima sanse da postane najbolji pikap na svetu.
i nije, nije hilux bio na dakaru, to smo odavno ustanovili. bio je custom truck koji nema ni "h" od hiluxa o kome pricamo.
i videli smo hiluxe na severnom polu na televiziji. 'ebiga, video sam i ja ford crown victoria kako leti u 5th element pa to ne znaci da leti u stvarnosti samo zato sto to vidis u filmovima. :)))
daj covece neki primer koji ima neke veze u stvarnom svakodnevnom zivotu, a ne sta vidis u filmovima i auto-sportu.
kacio sam ti ranije linkove o buducim amg modelima, potrazi ih - ukljucujuci bas taj link gde je uradjen intervju sa tipom koji je pricao o "f1 tehnologiji"

Autor mile antena 09 Feb 2017, 14:11

Mile antena

Aaa zbog toga si se dohvatio Hiluxa,aj neka ti bude hehe..Orginalna ova nova Navara ako i ima neke mane,sigurno ih ima,ja vjerujem da bi to Renault otklonio/prepravio/sanirao ili sta vec,nevjerujem da bi sebi dozvolili ovakvu blamazu,jos to uzima i Mecka.Ja bi volio da Alaskan razbie Hiluxa po svemu ali realno gledano to je veoma tesko da ce biti,Hilux je majka medju pick-upovima htio ti neko da prihvati ili ne.
Ja ne znam sta si ti ustanovio,al ja znam da je na Dakaru vozen Toyota Hilux,vozaci koji su ga vozili u plasmanu su vodjeni i zavedeni kao vozaci Toyote Hilux,da je to neki plagijat ili prevara od auta I da je eto cisto tako reda radi auto nazvan Toyota Hilux ja mislim da bi se sama Toyota prva pobunila i tuzila doticne.

I to je lijepo sto smo vidjeli,fino video dokumentovano,stvarno,realno,istinito,bez filmskih trikova i fotomontaza za razliku od te tvoje Victorie iz SF filma u reziji Hollywood-a hehe...
A Hilux su na sjevernom polu koristili jos neki istrazivaci,mislim da su Norvezani,moze se guglanjem naci ako ti se da.

Evo ti primjera iz svakodnevnog zivota,al ni to tebi nece biti dovoljno hehe...

https://youtu.be/1wj-Hy5eKtM

https://youtu.be/XNvRhWL1stQ

Znaci ti tvrdis da vijest koja je objavljena ovdje na Blogu gdje sef Mercedesa amg kaze da ce buduci modeli biti pokretani hibridnom tehnologijom I da ce pojedini sklopovi biti preuzeti iz F1 u stvari laz i neistina?

Znas na koga ti mene podsjecas dok citam tvoje postove,na profesora fakulteta Zgembu Adislica iz Nadrealista hehe..mislim to mi je simpaticno,da me ne shvatis pogresno da te slucajno vredjam ili omalovazavam,ne,daleko od toga,salim se samo,nemoj da se naljutis,zajebancija nista vise,znas da volim s tobom da divanjkam.

https://youtu.be/03qmfjIb33s

https://youtu.be/RQZRosNK3zI

https://youtu.be/xducwH0EcYU

https://youtu.be/pDRJGr56l_E

Autor Renault Terminator 09 Feb 2017, 21:06

Od svih automobila koje sam probao u poslednje vreme, oni koji pripadaju Reno Nisan alijansi su bili ubedljivo najvece razocarenje. Odlican izgled spolja i unutra ni blizu nisu ispratile performanse, losi menjaci, slabi motori (slabiji nego sto pise u specifikacijama), losije lezanje od konkurencije...

Novoj su cak stavili multilink oslanjanje umesto lisnatih opruga pozadi, kad to bude krenulo da crkava imacemo jos ovakvih vesti.

Za mene su jedini i najbolji Mitsubishi L200 a odmah zatim Hilux, sve ostalo kaska.

Autor Mirko 09 Feb 2017, 23:47

Mirko
Da si upućen, znao bi da je Mcubiši L 200 deo Renault Nisan alijanse.
A uzgded, nije ni prići Navari.

Autor Oktopod 10 Feb 2017, 00:10

Danas videh najnoviju Navaru, crnu, parkirala se pored mene.
Ogromna je i masivna, visoka, velik klirens.
Još je natovarena bila, pa prednji deo malo glisirao. :)
Mislio sam da je manja uživo, nisam znao da je toliko masivna.
"Krmača" je.

Autor P1 10 Feb 2017, 00:41

Pit , jel' se preklapala? ;)

Autor Đorđe 10 Feb 2017, 01:10

Djordje
Nije. :)
Ali je momački bila natovarena.
Zadnji deo je bio niži od prednjeg.
Prethodnu sam vidjao, ali ovu novu prvi put.
Deluje da je dobra za off-road.

Autor P1 10 Feb 2017, 01:14

Meni se dojmi Ford Ranger , sad za ljetne praznike bio jedan belgijski , u onoj prelijepoj plavoj boji , dupla kabina i mislim da ima sve opreme što je mogao imati , premoćan auto.

A ovako preklopljen tovar , možda malo slabije , kao u ovoga sa kamperom ,je imala kod nas Hilux 5.generacije od crvenog krsta , ali je godinama takva vožena.
Doduše ne vidim je više , unazad 2,3 godine , vjerovatno se slomila do kraja.

Autor Đorđe 10 Feb 2017, 02:13

@Renault Terminator,
ti si jedina osoba na ovom svetu kome je top gear "stvarno, realno, iskreno". mislim da bi ti se i sam jeremy clarkson smejao kada bi mu rekao to. eeee moj ti, nema nikakve razlike izmedju top gear i holivudskog filma.
nemoj da mi postavljas video gde cigo hvali svog konja (video gde renault hvali svoju tehnologiju). jok, nego ce kritikovati. eto da uzmem nissan za primer, opste je poznato da imaju gadne probleme sa cvt menjacima. naravno, u nissanovim reklamama ti menjaci su hvaljeni kako su moderni, ekonomicni, izuzetno kvalitetni ... nece nissan sigurno biti iskren pa reci "smece su, crkavaju posle 50,000 milja".
sto se tice price o mercedesovoj tehnologiji, ako je objavio auto blog tako onda sigurno mora da je istina. :))) auto blog je kopirao pricu sa jednog hrvatskog sajta, a taj hrvatski sajt je preveo jednu jedinu recenicu od cele izjave. i eto na kraju po tebi - realnost je takva jer je ipak kurir to objavio :))) eto pre neki dan procita i ja u telegrafu da najobicniji mustang v6 vredi preko $100,000, pa mora da je istina (iako fordov sajt kaze da vredi $26,000).
nisam bio lenj kao ti pa sam opet potrazio pricu (i ovaj put sacuvaj link, nemoj me opet pitati istu stvar sledece sedmice).
http://www.motorauthority.com/news/1108584_mercedes-amg-boss-moers-says-hybrids-coming-after-2020
evo ti cela prica:
AMG boss Tobias Moers told Motor Authority on Thursday at a media event in Los Angeles that the brand will have a hybrid and electric future—maybe soon.
"We are not able to change the future," Moers said. "It's a really exciting situation in the automotive industry. Everybody is talking about electrification and hybridization of drivetrains. Electrification gives you extra power and extra efficiency...in a different way for the performance segment.
"When we talk about an AMG hybrid or an electric powertrain, it's something we expect beyond 2020 for sure."
Of course, Mercedes-AMG has a hybrid powertrain in its Formula 1 portfolio and it has worked quite well, but when it comes to production cars, Mercedes-AMG hasn't yet ventured far beyond the SLS Electric Drive from 2014. In the past, European markets have seen a diesel-powered AMG car, but there have been no AMG diesels stateside—and that's unlikely to change.
We have heard rumors that a hypercar may bow this year in Geneva. Word is that it may use the F1 technology, which would give it a hybrid powertrain. Beyond that, Moers added that the brand would consider a hybrid powertrain for other models.

Autor mile antena 10 Feb 2017, 02:49

Mile

Ma da nacrtam za tebe nije relevantno,ti to okrenes kako ti zelis hehe,neka su se oni u top gear sprdali na sjevernom polu al su ipak isli u sprdanciju sa Hiluxom a ne sa F150 ili sa nekim drugim autom.I ovi norveski istrazivaci su se sasvim slucajno isli "sprdati" bas sa Hiluxom po sjevernom polu,ides brate u krajnost totalnu.Haha sad je reklama,jel su ti motori dostupni obicnom narodu da se tako izrazim?Jesu I sta je sad problem?Renault je samo naveo gdje je koristio/primjenio/prilagodio tehnologiju iz F1 na tim motorima.
Ja stvarno ne znam sta tebi nije jasno u ovom tekstu/linku sto si okacio.

Autor Renault Terminator 10 Feb 2017, 08:28

Moj kolega ima Navaru, i to je kupljena u Nemačkoj slupan zadnji kraj potpuno, polomljen gibanj, kardan itd..
Tamo skinuo kardan, prevario gibanj, i doterao u Srbiju tako :))
Naravno, ovde je limarijski napravljena i završena. Problem je kardan, jer nije kupljen original, pa se remontuje jednom u 2 godine. Inače, vozi na njoj po 1000 kg, bez problema i to po trasi gradilišta, po šumama i bespućima vuče gorivo za šumsku i građevinsku mehanizaciju (po 600 L), itd.
Skoro je upao u reku, kad su bile poplave probao da prođe bujicu, pa ga je odnela jedno 50m ali je izglisirao i izašao čitav, ali malo mokar :))
I eto, što je zanimljivo, nije još navara prelomila.
I sa Hiluxom imam slična iskustva, ali bi rekao da je Navara nešto veća i robusnija.

Autor Oktopod 10 Feb 2017, 08:50

Oktopode,

tvoje znanje je limitirano jer kao neki argument navodiš dokapitalizaciju Mitsubishi motorsa od strane Nissana, kompanije koje su u vlasništvu Mitsubishi korporacije još uvek imaju više od 50% udela u motorsu.

Dalje, Navara jeste zaista limitirana u odnosu na L200. posebno ovaj model koji se pokazao faličan, tj sa veoma ozbiljnom falinkom. Ne znam da li je ikada igde zabeleženo da neki pick up puca na ovakav način, mislim da nije.

U vezi nove Navare, ona u potpunosti sledi filozofiju Reno-Nisan alijanse, napraviti lep i dopadljiv automobil spolja i unutra, sa limitiranim voznim karakteristikama.

Automobili njihove grupacije su najveće razočarenje od svih automobila koje sam imao prilike da provam u poslednje vreme, a vozio sam baš dosta.

Pošto učenje nije besplatno, nemam nameru da dalje trošim vreme objašnjavajući koje su karakteristike bitne kod pick up vozila nadam se da će sledeće tvoje javljanje na ovoj vesti biti sa nekim malo ozbiljnijim predzanjem od trentunog da je Nissan dokapializovao Mitsubishi motors.

Autor Mirko 10 Feb 2017, 13:36

@Renault Terminator,
meni je u tom tekstu sve jasno. dok tebe izgleda bune neke stvari, jer si se samo uhvatio te reci "tehnologija" iako uopste ne znas o cemu se tacno radi (jer sam te pitao nekoliko puta da mi objasnis i nisi bio u stanju vec je odgovorio bio "pitaj ziku i peru").

Autor mile antena 10 Feb 2017, 14:00

Slažem se da ova Navara nije ni sluga L200 , jer kao i Pathfinder na čijoj je osnovi , prilično su kvalitativno problematični.

Autor Đorđe 10 Feb 2017, 16:20

Mirko 10 Feb 2017, 13:36
Vidiš, ja sam oduševljen baš sa vozilima Renault Nisan grupe.
Počev od Kangua, preko Trafika.
Onaj ko tvrdi da su terenci iz Nisana loši, slabi, svileni, očigledno da ne zna materiju. Mucubiši L 200 je druga liga u odnosu na Tojotu i Nisan, a Isuzu 3 liga.
Ova vest je vezana za koroziju šasije, što nije pohvalno, ali to je boljka i drugih Pikapova, posebno u USA. Imaš slike i drugih, ovako polomljenih, A na kraju, korozija je i danas normalna pojava na svim japancima, osim onih koji se prave u koperaciji sa Renoom recimo....

Autor Oktopod 10 Feb 2017, 16:21

Oktopod , Nissan nije ni sa Mitsubishiem u ligi a kamoli sa Toyotom što se tiče terenaca...
Generalno poslije Patrola GR , sve poslije je prilično tanko.

Autor Đorđe 10 Feb 2017, 16:32

Đorđe
Retko kome mogu da verujem, ali tebi verujem, mada sam se vozio i u Micubišiju (krajnje nestabilan na običnom asfaltu), Tojoti Hilux (prilično skučena sedišta), u Navari je najudobnije, a Isuzu je krš po svemu (njega sam video slomljenog kao na ovim slikama, ali doista od udesa)

Autor Oktopod 10 Feb 2017, 17:00

Mile

Meni je jasno od pocetka,samo ne tumacimo isto,tu je razlika.

Autor Renault Terminator 10 Feb 2017, 17:02

Hilux je isto nestabilan u krivinama,nije auto za jurcanje,100km/h mu je idealno extra,sve preko toga je sex,ide on,al nije to-to.Pricam za model koji je proizveden 2008 sa motorom 2.5 D4D 125 konja,5 brzina,kakvi su ovi poslije njega po tom pitanju ne znam.
Americki pick-upovi su brzi i startniji tu nema diskusuje,vozio sam gore sve sem Silverada I Nissanovog pick-up.U krivinama su svi isti,I ovi americki i ovi nasi da ih tako nazovem,ja nisam primjetio nikakvu razliku,to su obicne verzije gore koje sam vozio,dali ima kakve razlike ako su fabricki malo "dotjerani" kao npr Tundra TRD ili F150 raptor i tako slicni ne znam,takve nisam imao prilike voziti.Ali sam primjetio sto se tice udobnosti,F150 je najudobniji,najmeksiji je od svih pick-upova koje sam vozio pa i od Hiluxa.

Autor Renault Terminator 10 Feb 2017, 17:18

Oktopode, da si se vozio znao bi koji je najbolji, kao što napisah, predznanje nije na odmet u ovakvim diskusijama, a tvoje nije ni za prelaznu ocenu.

Ali dobro, za tebe je pucanje šasije prihvatljivo.

Molim te za linkove tih drugih masovnih slučaja pucanja šasije.

L200 i hilux odskaču od ostalih u tom segmentu, možda je L200 za nijansu bolji zbog jačeg motora, manjeg kruga okretanja, otpora vazduha...ali to su nijanse.

Navara, tj Zavara je nešto što se sa ozbiljnim pick upovima ne poredi.

Autor Mirko 10 Feb 2017, 17:25

Mirko, samo za tebe, sa uživanjem da stekneš predznanja:

https://www.reddit.com/r/Justrolledintotheshop/comments/3ieu76/an_autobot_derped_while_transforming_in_our/

http://www.europe4x4mag.com/wp-content/uploads/2016/03/Nissan-Navarra-chassis-non-Nissan5.jpg-604-size.jpg

http://www.europe4x4mag.com/wp-content/uploads/2016/03/Nissan-Navarra-chassis29-640-size.jpg

http://www.europe4x4mag.com/wp-content/uploads/2016/03/Nissan-Navarra-chassis-non-Nissan7-800-size.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=gxK3vFNyYxQ

http://img.tapatalk.com/d/14/04/28/nusy8u3y.jpg

http://www.4x4community.co.za/forum/attachment.php?s=3b83e1d7a355cb5115ad92bdfd9a1e2e&attachmentid=201796&stc=1&d=1363783222

Autor Oktopod 10 Feb 2017, 17:46

Oktopode, pa ti šalješ pojedinačne slučajeve od kojih neki nisu posledica loše konstrukcije vozila kao kod Navare već neadekvatne upotrebe.

Gde je masovnost havarija? Je l' još neko ikada osim Nissana uradio opoziv?

E moj google istraživaču. Ozbiljan je ovo blog da bi se olako frljao sa ne"znanjem".

Autor Mirko 10 Feb 2017, 17:58

Mirko
A zašto misliš da ove havarije Navare nisu posledica neadekvatne upotrebe? Eno, Micu L 200, slomljen na sred raskrsnice bez tovara.
Ovih lomova produženih terenaca ima na hiljade, to nije sporno. Poenta je što se neko uhvatio isklučivo Navare

Autor Oktopod 10 Feb 2017, 18:30

@Renault Terminator,
pa kad ti je sve jasno od pocetka sto lepo nisi rekao o kojoj je "tehnologiji" rec kad sam te pitao?
nego "ovaj izjavio ovo, pitaj onoga ...".
eto i dan danas neces da priznas da to nije nikakva tehnologija iz auto-sporta vec je cela matematika u tome da su 2 motora mocnija od 1. system koji hibridi koriste vec 20+ godina.

Autor mile antena 10 Feb 2017, 19:18

Oktopode, Nissan je opozvao vozila time priznajuci losu konstrukciju i propust.

Da li je to ikada bio slucaj sa jos nekim proizvodjacem i da li su se u ovoj meri pokazali problemi?

Autor Mirko 10 Feb 2017, 20:53

Mile

Pa pise ti,hibridnoj tehnologiji.Nije sporno da su dva ta motora mocnija od jednog niti sam ja to negdje osporava,sto uporno "ubacujes" nesto sto nisam rekao.Poenta je da ce nesto od hibridnog pogona iz F1 biti primenjeno/prilagodjeno buducim amg modelima koji budu pravljeni na toj bazi-hibridne tehnologije.Kao sto je Renault uradio sa onim motorima koje sam ti pokazao.E sad sta ce oni tacno/precizno da od hibridne tehnologije iz F1 da primjene/prilagode tim novim amg modelima ja ne znam,u ovom tekstu to nije navedeno I ti trazis od mene da ti kazem sta tacno koji dio,pa odkuda ja to znam,znacemo svi kada izbace takav auto ako ga izbace,jesu li sta zaista iz hibridnog pogona F1 preuzeli i prilagodili "obicnim" autima ili nisu.
Komplikovan si Mile totalno.

Autor Renault Terminator 10 Feb 2017, 22:22