home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Kako prenosi B92, direktor nemačkog proizvođača, Herbert Diess, izjavio je da se trend smanjenja radne zapremine automobilskih motora bliži svom kraju.

Godina unazad proizvođači automobila nude sve manje i manje motore, iz kojih inženjeri pokušavaju da izvuku što više snage. Međutim, u oktobru 2016. Rojters je objavio da VW, General Motors i Renaut nameravaju da preokrenu ovaj trend i počnu da povećavaju radnu zapreminu pogonskih jedinica u svojim modela.

U najnovijem intervjuu za britanski Telegraf, Herbert Diess je rekao da Volkswagen neće proizvoditi motore manje od 1.0 litarskog benzinca sa 3 cilindra. Takođe, prema njegovim rečima, VW dizelaši u budućnosti neće biti manji od 1.6 litara.

"Trend 'daunsajzinga' motora je završen, jer se sa daljim smanjenjem radne zapremine javlja tendencija rasta štetnih emisija", objašnjava on.

Diess kaže i da "mali dizelaši jednostavno više nisu ekonomični".

"Skoro 30% prodaje modela Polo čine vozila sa dizel motorima. Ali, s obzirom da će dizelaši u budućnosti poskupeti jer će morati da zadovolje storže emisione standarde i testove, ova vrsta automobila neće više biti toliko tražena", zaključuje Diess.

Izvor: B92.net

Foto: ariva Autoblog.rs / Volkswagen



čitanja : 1233



Komentari