
Dizajner koji je između ostalog poznat po dizajnu Bugattija Veyrona i Škode Octavije, dolazi na poziciju Karima Habiba
BMW grupaje je objavila da će slovački dizajner Jozef Kaban zameniti Karima Habiba na poziciji glavnog dizajnera brenda. Kaban se u dosadašnjoj karijeri istakao velikim brojem uspešnih projekata. Držao je mnoge pozicije u VW grupi, uključujući poziciju šefa dizajna za Audi, a od 2008. godine pa do juče bio je na poziciji šefa dizajna Škode.
U dosadašnjoj karijeri može se pohvaliti većim brojem uspešnih projekata, od kojih treba pomenuti dizajn Bugattija Veyrona i Škode Octavije. Uz njih, Kaban je zaslužan za VW Lupo i Seat Arosu.
Po rečima BMW grupe, dosadašnji šef dizajna Karim Habib samoinicijativno je napustio kompaniju bez previše objašnjenja. Neki od BMW modela za koje je Habib zaslužan su Serija 6 Gran Coupe, X3, X6, Serija 7 (F01)... Ostaje da se vidi kako će se Kaban snaći u novom okruženju.
Izvor: Jutarnji.hr/autoklub
deda mraz
Mislim da su TSI lanci sa BMW klapnama dobitna kombinacija! :)
Ovo je prosperitet. Sa dna do vrha. Nadam se da znaju sta rade.
Bmw se zakucao sa dizajnom kao Mercedes do pre par godina. Sledeće godine izlaze x3, X5, trojka, jedinica... Mercedes ih je razvilio a nova BMW petica izgleda isto kao prethodnik, minus zadnji kraj kao da je Aventis... Jadno za jedan BMW. Ovaj momak im je spas.
Oće li BMW da dobije prostačke linije u Škoda stilu?
Ova vest je neverovatna. A godinama se pitam kako izgleda dizajner Škode. Da li je taj završio bar srednju školu??
Jimmy decace nisi svoj. Uzmi pogledaj C, E, S klasu i sve ce ti biti jasno. Nemci su u globalu prsli.
Uh, noćna mora.
Zaista deluje kao neslana šala vest, ali nije prvi April.
Izgleda da se BMW malo pogubio gubljenjem pozicije, pa poseže za ovakvim po mom mišljenju očajnim potezom.
BMW dobija šefa dizajna iz VAG grupe, preciznije Škode, što je bila meta pljuvačine BMW fanova.
Sad pretpostavljam da će biti druga pesma pošto je sad u BMW-u.
Pretpostavljam da će novi šef potencirati copy-paste stil.
Samo što kaže Oktopod da ne uvede Škodine recepte, posebno sa Oktavije restajling. :)
Videćemo, ali verujem da su mogli da nadju bolje rešenje.
Zamišljam kako bi BMW danas izgledao da je ostao Chris Bangl, kao spejs šatl.
"BMW dobija šefa dizajna iz VAG grupe, preciznije Škode, što je bila meta pljuvačine BMW fanova." sta se tebi prividja?
nesto te nema na 5 vs e. razbucao ga bavarac skroz na skroz. P1 se zabrinuo za dizajn...idi gledaj onu bedu od e klase.pozeljniji je c nego ono.5ica bliza 7ici, e klasa c klasi.
Ako BMW krene stopama Škode, neće na dobro da izađe. Ne mogu da zamislim tako nešto.... Možda je vest patka
Izgleda im Audi felširao trojanca, da ih prestigne. :)
Nema potrebe za strahom i strepnjom, ovo deluje ohrabrujuće :
http://i.auto-bild.de/ir_img/1/3/2/0/5/1/1/Skoda-Octavia-Facelift-2017-Vorschau-474x316-115d841371f1912c.jpg
pit
e moj pite, ne razumem, zasto na sav glas pevas, kao bozicnu pesmicu, o sebi kako pojma nemas? Covek na toj poziciji na kojoj je pomenuti Slovak radi vise menadzerski nego dizajnerski posao, a kao drugo, da li ce biti copy-paste kao kod mercedesa, ili ce BMW ostati na sadasnjem kursu, ili ce pak biti nesto trece, odlucuju Harald Kruger i nekolicina najblizih oko njega.
Sto se samih dizajnera (crtacha) tice svi oni su vrhunski u svom poslu. Da li si zna da je covek koji je 2007. godine nacrtao BMW CS concept (verovatno najlepsi sedan u poslednjih 10-tak godina) pre toga bio zaposlen kao dizajner u Daciji. I to pre nego se Dacija udruzila sa Mercedesom....
Osim toga, svi modeli koji ce se pojaviti do 2022. godine su verovatno zavrseni sto se dizjana tice, tako da i ako nesto znacajno bude uticao, moracemo sacekati 2023. godinu da vidimo....
bmw series 5
da, prosto neverovatno, serija 5 sa 19" tockovima komfornija od E klase sa airmatic-om i 18" tockovima. Tako nesto jos nisam video...a tek unutrasnja buka....razlika i po 4-5 dB u korist sesrije 5. A uporedjuju automobile iste klase koji su se pojavili u istoj godini. Kao da uporedjuju automobil iz klase luksuznih velikih limuzina i kompaktnih hechbekova, i pritom je taj hechback star barem 4-5 godina:)))))
Na niske je grane pao taj premium kad dovodi dizajnere iz Škode i Dačijie.
kad vec pominjes seriju 5,evo jos jedan test i jos jedna pobeda.
http://www.germancarforum.com/threads/what-car-jaguar-xe-vs-bmw-5-series.56765/
nesto ovaj jagi za 300 ks i nema neke performanse...
pit je i dalje ostao na nivou od pre 3,4,6 godina.i dalje samo sanjari i vodi svetsku politiku.sta ga briga,tako je najlakse...
Radovane, da zavrsimo sa ovim jednom. Aj ne lupaj gluposti i ne sramoti se. Sta ti mislis, da postoji akademija umetnosti za skolovanje dizajnera premijum brendova, i neke druge akademije za dizajn koje skoluju ove "ne premijum" dizajnere. Ponekad je korisno malo promisliti pre nego sto se nalupetas. Sta tebi govori to sto je dizajner koji je radio u Daciji dosao u BMW i dizajnirao skulpturu poput CS koncepta? Aj razmisli malo pa se javi.
Preteruje se malo s ovom pričom. Pre svega, kakve veze ima gde je dizajner radio? Njihovo je da crtaju a na menadžerima je da prihvate neke od ideja.
To što neki u vrhu kompanije izaberu "pogrešne" ideje nije krivica dizajnera. On je izneo ko zna koliko predloga ovi su prihvatili taj... Da se malo laički izrazim.
Dalje, već prilikom lansiranja restilizovanog modela, prototip naredne generacije je 95% gotov. Prethodna S klasa je npr. bila spremna još 1999-2000 u Tokio dizajn centru, čak pre restilizacije aktuelnog modela.
Slično i sa ostalima.
Toma mudro zbori...
Poz
"Poslednjih godina bio je šef dizajna spoljašnjosti Škodinih automobila. Između ostalog, oblikovao je treću generaciju modela Octavia, a odgovoran je i za njen kontroverzni redizajn s kraja 2016. "
"Jozef Kabanj je karijeru započeo u Volkswagenu, a 2003. prelazi u Audi. Ovaj 44-godišnji Slovak verovatno je najpoznatiji po radu na Bugattiju Veyron. "
konačno sam ukapirao otkud sličnost farova oktavije 2 i bugatija :)
(ehh, 10. februar 2017 08:59)
:)))
Doduše Kaban se može "podičiti" dizajnom - VW Lupo-Seat Arosa.