
Kako prenosi Tanjug, francuski proizvođač automobila Reno uknjižio je rekordnu 2016. godinu.
Reno, koji je sada postao najveći francuski proizvođač automobila po prodaji, naveo je u saopštenju da je dobit u 2016. skočila za skoro 20 odsto, podstaknuta snažnom prodajom, prenosi agencija AFP.
Neto profit je povećan za 19,7 procenata, na 3,54 milijarde evra prošle godine, na temelju rasta prihoda od 13,1 odsto, na 51,2 milijarde evra.
Kompanija pripisuje dobre rezultate skoku prodaje od 13,3 odsto brendova Dačija i Samsung Motors iz sastava grupe Reno.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault
Kad god vidim ovog novog Clia IV setim se koliko je Peugeot 208 ruzan.
Ja sam ta dva modela uvek video kao lonac i poklopac, sva glavna konkurenta a sad je Clio sam. I zaista je, ako ne najlepsi, onda mozda na drugom mestu u klasi.
Neka to bude nova Ibiza, ali samo zakratko dok ne dosadi taj dizajn.
Stvarno je žalosna 208-ica , nevidiljiva , tim prije što je Peugeot u ovoj klasi , što se tiče dizajna tiče , jednostavno obarao s nogu...
Nakon fenomenalne 205-ice i još ljepše 206-ice , spadoše na ovu tugu...
205 I 206,dobri auti,prvi je osvajao Dakar I WRC,ovaj drugi WRC..Motor 1.0 u 206-ci nepoderiv,raga od motora,mjenjaj ulje samo redovno i goni do iznemoglosti,cuvena TU serija motora ako nisam pogresio u nazivu..
Peugeot 206 mi je u samom vrhu najlepsih automobila ikada. Nekom ce zvucati smesno da pored toliko skupljih i ekstravagantnijih automobila ja svrstavam malog Pezoa ali kada se pojavio nije bilo nista slicno u toj klasi do tada. Ono kada se poklopi pravi dizajn u pravom momentu. I dan danas, kada je u nekom bogatijem paketu sa onim lepim petokrakim felnama i verziji sa 3 rata, ja se okrenem za njim.
Naglasio je jedan pravac koji je funkcionisao par godina sa 307,407,607 dok se nije otrgao kontroli. Zbog toga danasnje Pezoe gledam sa nekim sazaljenjem...
Peugeot 3008 je nesto novo na sta se tek navikavam.
UCS , 206-ica i meni gravitira u vrhu najuspješnijih dizajnerskih uradaka uopšte, tim prije što se radi o jednom gradskom automobilu a ne nekakvom rasnom rodsteru ili kupeu , pa još više dobija na težini.
Posebno su efektne one 3 vratne u XS paketu ili S16 verzija sa drugačijim branicima i proširenim prednjim blatobranima.
308 mk2 mi je probudio nadu da se Peugeot vraća na pravi dizajnerski put ali 3008 mk2 me razuvjerio.
Previše je tu kiča , posebno u onim jačim paketima.
Jednostavno to nije Peugetov dizajnerski jezik , koji je osvajao na prvu ali nijedan detalj nije odudarao od cijeline.
@Đorđe,
308 me podseca na neuspeo pokusaj FIATa da zadje u GOLFovo dvoriste sa konzervativnim dizajnom sa modelom STILO s 5 vrata.
308-ca mi naspram grotesknog prethodnika izgleda bolje ali nema taj sarm koji je imala 307-ca.
Model 5008 iz tamo 2015 je poslednji Pezo koji mi se dopao, iako je imao mane u svom prednjem delu. Ostatak je bio zaista dobar, pogotovo enterijer.
206 je i meni takodje jedan od najlepsih automobila ikada... Secam se i dana kad sam je tada, u studentske dane, video u vidu maske prototipa 20srce na naslovnici Auto Expressa kod ulicnog prodavca na Slaviji. Kupim naravno AE i oni najavljuju prodaju za sledecu godinu. Moji roditelji iste godine umesto Berlinga kojeg sam ja predlagao kupe Feliciu koju je gurao otac i ja dogodine kao magarac na Sajmu sa Felicijom, a 206 te sledece godine bude isto para kao Felicija.
Hteo sam posle sebi da ga kupim ali je bio 6k skuplji od Clia i Punta i ostanem na sluzbenim kolima stedeci za Alfu 156 koju nikada isto ne kupim.
A 206 i Alfa 156 su simboli moje mladosti, sada nema takvog automobila koji je totalni must have ne samo u svojoj klasi...
Sad jos uvek birkam i 3008 mi je TO u enterijeru, ali eksterijer mi je malo MLovski, tj bandoglav :)
Sto se tice 208 2018 i 2008 isto 2018 pogledajte na worldscoops fr. Jako atraktovni renderi, e sad bog zna... Malo ke merviraju svi mediji sa recima... Ovako bi MOGLA da izgleda, ili onako,... Mogla bi svakako da izgleda sem kako izgleda
@J4ZZER,
Oces da kazes da je Felicia tad bila isto koliko i 206? Da nisi mozda permutovao Fabiu i Feliciu?
Inace tih kasnih 90-ih sam balavio na svega par automobila, a to su bili Peugeot 206 i 607, kao i Alfa 147/156/166.
Bilo je to vreme kada bezbednosni zakoni jos nisu uzeli maha u dizajnu eksterijera i kada su automobili bili nekako manji nego danas njihovi, par generacija mladji, naslednici.
Moj Klio 3 Ph2 je primer tog rasta. Bas sam danas parkirao pored prethodnika i skontao koliko je to visi/duzi auto a dizajnu prednjeg dela u odnosu na Mk3 Ph1 da i ne govorim.
Voleo bih da jednog dana, ukoliko budem u moguscnosti pokupujem te neke autompbile koje sam zeleo kao klinac.
307 mi je bio baš lep (za razliku od 308). 207 takodje (208 mi je dužan).
Ako sam se nešto baš "zajebao" u "auto-životu", to je što nisam kupio 5008. Tako naizgled mali (2 cm duži od 308SW, 2 cm veći Wb (isti kao kod 407)), a unutra veći nego 308SW i 508W "zajedno" :)
Nikada to neću prežaliti ...
Sjećam se i ja prvog susreta sa 206-icom , tamo davne 99. godine , poslije nje mi nijedan auto u klasi nije imao taj wau efekt.
Kolegine tetka ga naručila , 5 vrata , bordo crveni , alu felge ,klima , 1.4 benzin , plaćen malo manje od 28.000DM.
Da li se neko seca televizije KBM koja je te 1999, nakon bobmardovanja po ceo dan pustala promotivne filmove sa 607-com, pa onda i 206com, bio onaj pre prelepi koncept Feline i onaj vatrogasni na osnovu kog je odredjen nos 207-ce. Mogao sam (a i jesam) da gledam te filmice ceo dan, trajali su po deset minuta i tako u krug. Secam se da je bio i kratak film o Subaruu Legacy...
@ Đorđe
"Posebno su efektne one 3 vratne u XS paketu ili S16 verzija sa drugačijim branicima i proširenim prednjim blatobranima."
A šta kažeš na Peugeot 206 Rouge & Noir ? Pogledaj slike enterijera, na Internetu. 1.6 hdi 109 KS, karavan. Gde god da stanem, gde god da se parkiram - još uvek dobro izgleda. Zadnja godina proizvodnje inače...
Ja@ Kolega mi ima takvu opremu na svom SW , samo je 2.0HDi 90KS 2003. godina, crveno/crna koža , automatska klima , grijanje siceva , sve 4 podizača , izvana crni , 16" alu felge , ti XS branici i blatobrani , providni farovi sa odvojenim dugim i kratkim svjetlom , maglenke , saćasta maska u braniku.
Stvarno se ističe u odnosu na standardne verzije.
Ja sam najvise voleo panoramski Roland Garros. A 207 mi je ubedljivo najlepsi mali PUG, posebno trovratni. Koliko se secam, svojevremeno je progglasen i za najpouzdaniji u klasi, ili sire..
Priapus@ 207 je po svemu bolji automobil od 206 , kvalitetniji , ozbiljniji , veći ali stilski joj ne može parirati , jer je dizajn 207-ice je u suštini evolucije 206-ice , sa ponekim prenaglašenim detaljem koji nemaju fluidnost i harmoniju linija 206-ice.
@UCS Ma znam razliku izmedju Felicie i Fabie :))) 98. kupimo Feliciu za 14,7 k tj ta je cena ugovorena na sajmu, a na kraju sajma drzava podigne kurs na nivo crnog i dazdbine nekoliko puta i izadje Skoda skoro 18 (mogli smo ladno da ostanemo bez avansa koji je bio momacki), dogodine 99 na sajmu 206 pocne od 19k. Kad nisam pukao tad :)
Ja sam voleo i 106gti, 306 cabrio ali 206 je bio pojam elegancije, jedino je ona plastika bila bas krhka ali imalo je to sve stiha.
Meni je 207 nakon 206 bio OGROMNO razocarenje,nestao je sarm i elegancija, ali kad sam video facu 208 sve sam oprostio 207icu... Isao sam da kupim 207, ali mi je bio kao tenkic, a tako se i vozio..
Pezoi su nekada bili gospodski automoboli, pritajena elegancija... Moj moler ima klasicnu 406icu... Kad god prodje preko mog mosta ispratim je, vanvremenski.
A inace kad sam prohodao ziveli smo kao podstanari kod komsije koji je u garazi imao Ajkulu :) kako sam voleo onaj automobil, onaj volan... E ono bih kupio kao oldtimer za po gradu.
A 206 sada je kantica realno, moj UP! je S klasa za njega, dzaba lepota... Zbog CIVICa svemirca sam kuoio JAZZa, onaj Honda volan me odusevljavao, a HONDA CRX mi je isto neprezaljeni decacki san...
@ J4ZZER
Ne znam šta si hteo reći time da je 206 "kantica"... pa još uporedjuješ UP! sa S-klasom... udobnost!?
Ja sam IZUZETNO zadovoljan francuskim ogibljenjem. Doduše, osetljiv je dosta. Čuješ/ osetiš skoro svaku neravninu. Imamo u kući još i nemca (Ford) - totalna suprotnost. Mnogo bolje podnosi svakodnevne rupe/ neravnine, ali nema onog finog ljuljanja... sve je nekako grubo.
Đorđe 11 Feb 2017, 21:39
206 je u odnosu na 205 revolucija, pri cemu je 207, sa cim se slazem, evolucija.
Uvek sam najvise voleo evoluciju, nisam pristalica revolucije, u ovom kontekstu. Sigurnije je.
@ja Ne uporedjujem UP! sa S clasom, to je iluzorno, vec kazem da je nacin na koji recimo UP! gazi rupe kao s class u odnosu na 206 koji lupka i zveci... A sve sam pomenuo propo komentara, me znam cijeg da bi voleo da pokupuje sve te omiljene automobile iz mladosti... Iz tog razloga sam poredio moderni citycar up! sa superminijem sa kraja devedesetih