
Nakon što je od General Motorsa preuzeo auto-marke Opel i Vauxhall, PSA Peugeot-Citroen ima ambicije da postane jedan od najvećih globalnih proizvođača automobila na svetu.
PSA je početkom marta, nakon kupovine brendova Opel i Vauxhall za 2,2 milijarde evra, postao drugi najveći proizvođač motornih vozila u Evropi (posle grupacije Volkswagen).
Naoružana sa dve nove marke, pored postojeće tri (Peugeot, Citroen i DS), francuska kompanija ne krije ambiciozne planove da u godinama koje dolaze postepeno krene u osvajanje sveta.
To je u intervjuu za nemački Welt am Sonntag izjavio jedna od vlasnika PSA, Žan-Filip Pežo (Jean-Philippe Peugeot).
On je otkrio da je njegova kompanija razmatrala udruživanje PSA i brenda Opel čak i pre 2012. godine, kada je sa General Motorsom sklopljen ugovor o saradnji u razvoju pojedinih modela, ali da tajming za tako nešto u tom trenutku nije bio dobar.
PSA veruje da će im kupovina marki Opel/Vauxhall omogućiti da na nekom od ključnih svetskih tržišta ostvari prodaju veću od 3 miliona automobila godišnje.
Naime, u PSA objašnjavaju da najveći svetski proizvođači automobila imaju po jedno ključno tržište u svetu gde godišnje prodaju najmanje 3 miliona vozila i da je u tome tajna njihove dominacije. S obzirom da PSA želi da postane jedan od njih, ta kompanija sada ima identičan cilj.
Francuski proizvođač napominje da Opel I Vauxhall imaju odlične prodajne rezultate upravo u velikim evropskim ekonomijama, u kojima PSA ne stoji tako dobro. Tako, na primer, Opel u Nemačkoj godišnje isporuči više vozila nego Peugeot, Citroen i premijum brend DS zajedno.
Slično je i u Ujedinjenom Kraljevstvu, gde "domaći" Vauxhall godišnje proda više automobila od tri pomnute francuske marke.
PSA takođe veruje da prodaja automobila brendova Opel i Vauxhall u budućnosti neće ugrožavati prodaju marki Peugeot i Citroen, i obratno.
Izvor: B92.net
Foto: arhiva Autoblog.rs / Opel
Treba verovati coveku on je rekao, pre oko mesec dana, da ce Opel zatvoriti kada su krenule one price oko prodaje... eto bio je u pravu...
Ne mislite valjda da ce sve tri marke: Pezo, Citroen i Opel imati isti status i istu ponudu modela po segmentima?
Nema sanse! To bi bio kanibalizam.
Ne postoji nijedna grupacija sa takvom ponudom!
A tu je jos i DS.
Taman ima mesta za novu Dacojzlu...:)
Orlo
sta se ti stalno javljas, Opel-fancicu?
Nisam nista rekao od onoga sto si naveo, i koji inteligentas uopste moze da pomisli da se nesto resava za mesec dana???
Ali pitacu ja za godinu-dve,gde je Opel, setices se, tj. seticu te! :)
@carobnjak
Ma da bre nista nisi rekao, nego u principu tvoja sreca sto su zbog tvog nekulturnog/prostackog/infantilnog ponasanja brisani komentari... pitas se ti tako vec godinama bogme, jos odavno tipa od krize na ovamo, jos dve godine, pa jos dve... na koga li to podseca... hehehe :) ;)
P.S. Sva sreca pa b92 cuva komentare...
Orlo
Ajde budi jednom iskren pa reci da li si ocekivap da ce se ovo desiti sa Opelom?
Ili da ce Saab propasti? Chevrolet otici iz Evrope?
I nema potrebe da vredjas, ako svoj intelekt ne umes da pokazes, najbolja je tisina...:)
Kakve veze ima b92???
opel će imat samostalan dizajn , biće i nekih sličnih stvari djeljenja platformi itd..uglavnom biće više dobrog nego lošeg...neznam šta neupućeni pojedinici pričaju nebuloze.