home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Audi Sport Quattro je bez sumnje jedan od najlegendarnijih ikada proizvedenih modela, a zaljubljenici u četvorotočkaše sada imaju priliku da poseduju "deo istorije".

Automobil koji će biti prodat na aukciji kuće RM Sotheby's je proizveden 17. decembra 1984. godine, a prešao je 90.500 km.

Treba reći da automobil nije u potpunosti originalan, jer je nakon dve godine od proizvodnje vraćen u Audijevu fabriku u Ingolstadtu u Nemačkoj, gde je nejgov aluminijumski blok motora zamenjen čeličnim. To su dobre vesti jer je originalni blok bio podložan pucanju.

Godine 2010. je motor u potpunosti restauriran. Radi se o 2,1 litarskom petocilindričnom motoru s turbo punjačem, koji razvija 343KS. Nakon toga je zaključan u garažu, a poslednjih deset godina je prešao manje od 10.000 km.

Pre nego što nakon aukcije bude predat novom vlasniku, inspekciju će izvršiti mehaničari kompanije Audi, kako bi automobil bio u savršenom stanju

Aukcija će biti održana 27. maja na obali jezera Komo u Italiji. Procenjuje se da će novi vlasnik izdvojiti između 300.000 i 350.000 evra.

RM Sotheby's je prošle godine prodao Audi Quattro proizveden 1986. godine u Velikoj Britaniji za 476.000 evra. Taj automobil je prešao 52.580 km.

Izvor: Klix.ba



čitanja : 1105



Komentari

To je bio Audi. Ne sada ovo sto rade.

Autor NR 07 Maj 2017, 14:15

Kontam da je bio vrhunska vozacka masina ali mi se nikad nije svidjao s ovako kratkim medjuosovinskim rastojanjem i dugim prepustima napred i nazad. Ipak bih pre voleo Deltu Integrale ili Celicu onu prve i druge generacije. Kad pricamo o reli ikonama.

Autor Uros Cuore Sportivo 07 Maj 2017, 15:53

I Lancia Stratos je zver.

Autor NR 07 Maj 2017, 22:21

Uros Cuore Sportivo@
Slažem se ,ovaj Sport Quattro je izuzetno ružan , disproporcionalan , posebno kad se gleda bočno , ali može mu se oprostiti jer je homologacijski model u pitanju ,gdje je estetika na zadnjem mjestu.
Doduše ovaj model je po meni usiljeni pokušaj održavanja konkurentnosti Quattro platforme umjesto razvoja posebnog modela grupe B.

Autor Đorđe 13 Maj 2017, 21:29