
Volkswagen veoma ambiciozno najavljuje da će do 2025. godine postati lider u sergmentu električnih automobila.
- Sve što Tesla može, mi možemo da nadmašimo, rekao je šef VW-a Herbert Diess.
Tesla dolazi iz segmenta cenovno skupljih automobila, ali one ipak polako padaju, dodao je Diess.
Kompanija je nedavno najavila da će vozila iz nove generacije električnih automobila, koja će lansirati od 2020, imati slične cene kao njihovi modeli s konvencionalnim motorima.
Volkswagen je u prvom tromesečju povećao dobit 44 posto, nakon što je uložio napore da reši posledice skandala s lažiranim podacima o izduvnim gasovima na testovima. Dobit posle plaćenog poreza je porasla na 3,4 milijardi evra u prvom kvartalu 2017, sa 2,4 milijardi evra u istom kvartalu prošle godine. Prihodi su porasli za 10 posto – na 56,2 milijardi evra.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: arhiva Autoblog.rs
Volkswagen želi da prodaje milion električnih vozila godišnje do 2025.
Prvi serijski, električni Volkswagen će biti lansiran 2020.
Posledice „dizelgejta“ se još uvek osećaju u Volfsburgu. Nemački gigant se definitivno trudi da automobilska javnost zaboravi „TDI“ akronim, jer je najavio „najveći proces promena u istoriji kompanije“. Naime, VW želi da postane tržišni lider među proizvođačima električnih vozila.
Prilično ambiciozan plan, ali ne treba sumnjati u to Nemci imaju jasnu viziju kako to da ostvare. Imperativ je da se prodaje milion električnih automobila godišnje do 2025. Start je zakazan za 2020., kada će prvi iz A.D. porodice stupiti na asfalt. Nakon modela koji će se proizvoditi u Cvikauu, još tri člana porodice će se pridružiti portfoliju u sledećih pet godina.
Volkswagenove nove ambicije su zapravo korak unazad u odnosu na inicijalne planove. U novembru, kompanija je saopštila da će imati više od 30 potpuno električnih modela do 2025., sa ciljanom godišnjom prodajom od jednog do tri miliona jedinica.
Prvi će na scenu stupiti duhovni naslednik Golfa ili „bube“. Dotično vozilo će biti bazirano na „Modular Electric Drive Kit“ arhitekturi, koju će koristiti i ostala tri modela. Međutim, pre toga, VW će nastaviti „značajno da pojačava prisustvo u tom segmentu, kao i da širi globalnu gamu, od inicijalna dva na 19 SUV modela“. Dakle u roku od odam godina, nemačka marka će imati čak 19 SUV/krosovera na tržištu.
Izvor: Autorepublika.com