home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Na prodaju Alpina B12

22 Maj 2017 - 07:30 Vesti Link

Dok željno očekujemo dolazak nove BMW-ove serije 8 potražili smo najboljeg od najboljih, seriju 8 pokretanu V12 motorom.

Apsolutni tehnološki dragulj i vrhunac luksuza tog doba nudio se u nekoliko motornih verzija, a najzanimljiviji je naravno bio V12. I tu su se nudila čak tri motora kroz deceniju proizvodnje, od 5.0 (M70B50), pa sve do 5.6 (S70B56) monstruma iz 850CSi koji je razvijao 380KS i prvobitno bio namenjen McLarenu F1.

Jedan od najslavnijih modela u istoriji BMW-a bio je na meti i Alpine, koja je do kraja milenijuma napravila oko 750 prerada, a među najređima je upravo verzija kakva se nudi u Španiji. James Edition ima dva primerka Alpine B12 u ponudi, a obe nude bezvremenski dizajn u možda najatraktivnijem pakovanju kojeg je serija 8 ikada nosila.

Konkretni primerak datira iz 1991. godine, a osim prepoznatljive metalik plave boje nosi i jednako impresivne Alpinine naplatke, i to od, za ono vreme, ogromnih 18 inča. Možda još impresivniji je enterijer gde je sport stavljen na treće mesto, nakon luksuza i komfora. Bar za putnike napred, jer se zadnja klupa uprkos pozamašnim gabaritima vozila nije mogla pohvaliti nekom udobnošću.

Ispod haube je 5.0 V12 motor koji je do sada odradio tek 90.300 km. Razvija 350KS i 490 Nm, a BMW-ovu krstaricu potera do 100 km/h za 6,8 sekundi. Maksimalna brzina je 281 km/h.

Ukoliko ste zainteresovai recimo da se automobil nalazi u Marbelji, a cena je 119.900 evra. Puno, ali odmah kada pogledate nekoliko fotografija složićete se da automobil ovakve harizme vredi svaki evro.

Izvor: Index.hr

Foto: James Edition



čitanja : 1547



Komentari

Apsolutno fenomenalna! Sve ono sto danas nedostaje BMWu a koji se skoncentrisao na specijalne edicije, trte mrte umesto da napravi jedan model za prestiz. Ok, danas je to donekle i8 ali on ni izbliza ne oslikava sportsko odeljenje ove marke. BMW Z8 i Z1 su bili poslednji primerci ekscentrizma, i donekle X6 kad se pojavio. Ne mora bas na svakom modelu da se zaradi, ali on moze stvoriti mit o marki, koji ce kupci prepricavati i praviti besplatnu reklamu...

Autor Uros Cuore Sportivo 22 Maj 2017, 09:38

Meni poslije e31 serije , BMW nije izbacio ništa tako ultimativno , da demonstrira njihov "know how" u najboljem svijetlu.
Već sad fantastičan bezvremenski klasik.
Sjećam se kakva je to pojava bila , kad je kolegin otac dobio tu osmicu, dakar gelb boje u kompenzaciji za nekakav posao , tamo krajem 90-ih.
Jednostavno danas taj wau efekt rijetko šta može izazvati ,posebno kad se uzme kakav je tad vozni park pretežno bio (Zastava &co)
Vožnja u njemu je tek bilo posebno iskustvo a tek što je bio nezaježljiv sa gorivom , kad je izlazio u grad petkom je sipao 100KM goriva a subotom još 50 dolijevao , kad je gorivo bilo dobro ispod 1,50KM ;)

Autor Đorđe 22 Maj 2017, 17:22