
Američki kupac odabrao je crno-žutu boju karoserije i unutrašnjosti, a za svoj Chiron je morao da izdvoji 2,98 miliona dolara.
Bugatti će naslednika modela Veyron proizvesti u 500 primeraka, a jedan od njih isporučen je kupcu u Sjedinjenim Državama gde će do kraja planirane produkcije završiti 30 posto od svih proizvedenih primeraka automobila s kojim se, realno, ne može porediti nijedan drugi automobil.

Cena ručno pravljenog automobila, koji pokreće 8,0 litarski motor sa 16 cilindara i četiri turbo-punjača (1.500KS i 1.600 Nm) u ovom slučaju ne znači ništa, jer su u Bugattiju izjavili da je više od 250 primeraka već prodato. Podsećanja radi, za prodaju svih 450 primeraka Veyrona Bugattiju je trebalo deset godina.

Sa sadašnjom planskom dinamikom proizvodnje, Bugatti će poslednji Chiron isporučiti 2024. godine, a automobilski entuzijasti još uvek se pitaju kada će Bugatti oboriti sopstveni brzinski rekord u kategoriji produkcijskih automobila (koji drži Veyron), a prema prvim procenama Chiron bi s adekvatnim gumama mogao da stigne do 483 km/h.
Izvor: Klix.ba
Foto: Bugatti
Krivo mi je malo sto se danas uglavnom Ferari i malo manje Lamborgini bave isporukom "posebnih" modela koje kupac papreno plati da bi bili unikatni. Isti ovaj Bugati je bio poznat pre onog rata, kao baza za razne coach builder-e pa si mogao imati samo svoj primerak. Isto je radio i Rols Rojs, Bentli i sl.
Neverovatno da nema ni jedan unikatni Vejron koji je neko narucio po svom ukusu a da to nije puko menjanje materijala i sl. Ok, znam da su automobili daleko kompleksniji danas i da svako menjanje karoserije utice na "ono ispod", ali bih ocekivao malo vise slobode da se to prevazidje...
Ne secam se da je Porse ikada to radio, ali ok, njihov je to fazon...
Rinspped svajcarski se povremeno bavio njima, sad se setih.