home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Koliko je Leon treće generacije popularan najbolje svedoči činjenica da je SEAT za manje od pet godina isporučio više od 682.000 primeraka.

SEAT je za manje od pet godina od početka proizvodnje aktuelne generacije modela Leon kupcima isporučio 682.567 primeraka, čime je treća generacija SEAT-ovog modela C segmenta (koja se i dalje proizvodi) već nadmašila prodajne rezultate koje je španska automobilska kompanija pod okriljem Volkswagena ostvarila s prethodne dve generacije.

“Treća generacija Leona jedna je od glavnih prekretnica u našoj kompaniji, a uspeh delom dugujemo i uvođenju karavanske verzije, što nije bio slučaj s prethodne dve generacije“, rekao je SEAT-ov potpredsednik za marketing i prodaju Wayne Griffiths.

Uvođenjem karavanske karoserije u SEAT-u su napravili odličan posao, jer praktičnije izdanje Leona čini više od 30 posto od ukupne prodaje, a flotna prodaja je u proteklih nekoliko godina porasla čak 90 posto. Aktuelni Leon prvi put je ponuđen i s trovratnom karoserijom, ali i s podignutim izdanjem X-Perience koje se pokazalo kao odlična alternativa crossoverima. Najsnažniji SEAT u istoriji kompanije je Leon s dodatkom Cupra.

Leon prve generacije je predstavljen 1999. godine i do 2005. je pronašao put do više od 530.000 kupaca. Drugu generaciju dizajnirao je čuveni italijanski dizajner Walter de Silva, a ukupna osmogodišnja produkcija iznosila je više od 675.000 primeraka. Kombinovano, Leon je do sada proizveden u 1.893.279 primeraka.

Izvor: Klix.ba

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 699



Komentari