
Kako prenosi Tanjug, francuska automobilska kompanija „Reno” objavila je da će polovina njenih modela biti električna ili hibridna do 2022. godine, i da uveliko investira u „robotizovana” vozila koja imaju povišen stepen autonomije.
Iz kompanije je saopšteno da će ponuditi osam potpuno električnih i 12 hibridnih vozila do 2022. godine, prenosi agencija AP.
Cilj najnovijeg strateškog plana je da godišnji prihodi Renoa porastu na 70 milijardi evra do 2022. godine sa 51 milijarde evra iz prošle godine, putem dupliranja prodaje na tržištima Rusije i Kine. Planovi su deo vizije koju je prošlog meseca iznela alijansa „Reno Nisan Micubiši”, vodeća svetska kompanija po broju prodatih automobila.
Generalni direktor Renoa Karlos Gon je rekao da „Reno” planira da prodaje više od pet miliona vozila godišnje do 2022. godine u odnosu na 3,2 miliona iz prošle godine. Gon je rekao i da će Reno organizovati dodatne obuke za 13.000 radnika u narednih pet godina radi prilagođavanja na promene na tržištu.
Izvor: Tanjug.rs
Foto: arhiva Autoblog.rs
Renault planira čak 21 novi model do 2022. godine
Renault je predstavio zvaničnu strategiju "Drive the future" prema kojoj planira da do 2022. godine na tržište plasira čak 21 novi model.
U plan ulaze Renault, kao i Dacia i revitalizovani brend Alpine. Cilj francuskog proizvođača je, kako to kaže šef Renaulta Karlos Gosn, da se zajedno sa partnerima Nissanom i Mitsubishijem ustali kao najveći svetski proizvođač automobila do kraja 2022. godine.
Od 21 najavljenog novog automobila, čak 8 će biti električni. Renault će od ove godine uvećati budžet razvojnoj odeljenja za čak 40% na ukupno 18 milijardi evra godišnje.
Takođe, Renault planira da 80% vozila unutar grupacije deli istu platformu. Sledeći cilj je ekspanzija van Evrope, sa fokusom na Brazil, Indiju, Iran i Rusiju. U narednih pet godina Renault želi da proda 5 miliona vozila van Starog kontinenta.
Izvor: Vrelegume.rs