
Nakon prestanka proizvodnje modela B-Max, Ford je sada u svojoj fabrici u Krajovi startovao sa proizvodnjom manjeg SUV-a EcoSport, u šta je ovaj proizvođač uložio 200 miliona evra.
U pitanju je EcoSport facelift koji je evropsku premijeru imao prošlog meseca na sajmu automobila u Frankfurtu
Ovakav EcoSport je dobio izmenjeni prednji deo (po uzoru na Edge), nove alu točkove i modernizovani enterijer (nova centralna konzola, modifikovana sedišta, kvalitetniji materijali, SYNC 3 infotainment sistem, Apple CarPlay i Android Auto, zadnja kamera, adaptivni tempomat...), kao i modifikovano oslanjanje i poboljašno upravljajnje.
Takođe, biće dostupan i rezervni točak smešten na zadnjim vratima, ali samo kao opcija.
U ponudi će biti i 1,5 litarski EcoBlue dizel motor sa 125KS i 300 Nm, u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim menjačem (potrošnja goriva iznosi 4,5 l/100 km).
Tu su i 1.5 TDCI sa 100KS, kao i 1.0 EcoBoost benzinac sa 125KS i 140KS (kasnije stiže i slabija verzija sa 100KS).
Sem manuelnog, kupci će moći da izaberu i šestostepeni automatik, a pored prednjeg u ponudi je i pogon na sva četiri točka.
Kupcima će se nuditi i EcoSport ST-Line, što znači verzija sa sportskijim branicima, upadljivijim pragovima, crnim krovnim nosačima, 17-inčnim Dark Tarnish alu točkovima (opciono i od 18 inča), ST oznakama, delimično kožnim sedištima sa crvenim šavovima, volanom sa zaravnjenim donjim delom, pedalama od nerđajućeg čelika...
Na kraju, u paleti je ukupno 12 boja (uključujući i Lightning Blue, Ruby Red i Tiger Eye metalik boje), uz dvobojne kombinacije (kontrastni gornji deo vozila).
Ivan Mitić – Autoblog.rs