home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Bračni par iz Teksasa dobio je odštetu od čak 42 miliona dolara nakon što je otkriveno da je njihova Honda Fit (Jazz u Evropi) prethodno nestručno popravljena, što je za posledicu imalo katastrofalno uvijanje karoserije i na kraju zapaljenje automobila, što je rezultiralo teškim povredama bračnog para.

Nesreća se desila u decembru 2013. godine kada je na Hondu Fit frontalno naleteo drugi automobil. Nakon udarca Honda je pretrpela ogromna oštećenja da bi se na kraju i zapalila, a vozač Matthew i njegova žena ostali su zarobljeni u kabini. Nakon što su ih izvukli iz gorućeg automobila, Matthewu su konstantovali opekotine četvrtog stepena zbog čega je čak tri godine proveo u bolnici, a sam navodi da i dalje oseća bolove.

Nakon nesreće par je unajmio advokata koji je brzo otkrio da je Honda Fit koji su kupili prethodno bila razbijena, o čemu prilikom kupovine nisu bili obavešteni. Osim što su bili prevareni, u ruke su dobili ključeve ne samo prethodno razbijenog, već i loše popravljenog vozila. Naime, advokat je odmah uvideo da je karoserija automobila pretrpela prevelika oštećenja s obzirom na jačinu udarca. Daljnjim istraživanjem otkrio je da je automobil prethodno bio razbijen i popravljen, ali na jeftin i nepropisan način. Naime, krov nije zavaren za ostatak karoserije, već je zbog ušteda odlučeno da se umesto toga krov zalepi za karoseriju. A upravo je takva neprofesionalno odrađena opravka poremetila čvrstoću automobila koji je prilikom udarca pretpreo značajnu štetu što je za posledicu imalo nemogućnost otvaranja vrata.

Ovaj slučaj tu ne staje, jer sada kompanija koja je odradila popravku tuži osiguravajuću kuću tvrdeći da su upravo ljudi iz osiguranja insistirali da se krov lepi pod pretnjom da skuplju verziju popravke (i jedinu ispravnu) neće platiti. Nakon što su dobili slučaj, Matthew i Marcia Seebachan izjavili su da se nadaju da će ova presuda "spasiti" ljude kojima bi mogli da budu "podvaljeni" prethodno razbijeni automobili. Naime, nakon ovako visoke odštete sumnjamo da će prodajna kuća želeti da se upušta u takvo "podvaljivanje" prethodno oštećene robe bez upozorenja. Ovo je još jedan dokaz da je u SAD-u kupac "bog" i da mnogi zakoni štite prevarene kupce. Pomenuti par je to nažalost iskusio na svojoj koži, ali multimilionski iznos će sigurno barem malo ublažiti njihovu bol.

Izvor: Jutarnji.hr/autoklub



čitanja : 692



Komentari

prodavac nije duzan da informise kupca da je auto pre bio u sudaru.
ali su naravno imali pravo da tuze osiguravajucu kucu. osiguravajuce kompanije su teski lopovi

Autor mile antena 14 Okt 2017, 16:40