home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

ŠKODA Auto zajedno sa svojim proizvodnim partnerima širom sveta, ponovo je oborila rekord. Kompanija je već proizvela milion vozila u ovoj godini.

Četvrta godina zaredom da je ŠKODA napravila milion vozila u toku godine. Nikada ranije se nije dogodilo da je taj broj dostignut u oktobru kalendarske godine. ŠKODA modeli Oktavija, Fabia i Superb su napravili najveći doprinos ovom uspehu. Pored toga, veliki SUV ŠKODA Kodiaq obećava dalji rast u ovoj godini. ŠKODA Karoq model će takodje obezbediti podsticaj za rast.sa ovim modelom nastavlja se SUV Kampanja.

Milion proizvedenih automobila u ovoj godini je važna prekretnica za nas, rekao je g-din Michael Oeljeklaus član odbora za proizvodnju i logistiku u ŠKODA Kompaniji.

Ovaj broj koji je do sada dostignut naglašava učinak naših proizvodnih pogona,  i stručnost našeg tima. Prekretnica od 1 milion proizvedenih vozila do kraja oktobra naglašava pozitivan razvoj ŠKODA Kompanije u poslednjih 25 godina. Od ulaska Volkswagen grupe Škoda je povećala svoju proizvodnju sedam puta i transformisala se od regionalnog operatera do renomiranog svetskog proizvodjača. U to vreme postojao je jedan model koji izlazi sa proizvodne  trake, danas je to sedam modela sa preko 40 varijanti. Kako se Kompanija razvijala u medjunarodnu i efikasnu proizvodnu mrežu, u svojoj domovini Češkoj Republici, pored svog glavnog pogona u Mladoj Boleslavi, proizvodni pogoni postoje i u gradovima Lvasiny i Vrchlabi. Pored toga ŠKODA proizvodna linija i Volkswagen grupa imaju saradnju sa partnerima u Kini, Indiji, Rusiji,Kazahstanu, Ukrajini, Alžiru i Slovačkoj.

ŠKODA Auto je postavio kurs za dugoročni rast  nakon 2017. godine. Putokaz za to dolazi u obliku strategije 2025, aa kojim se Kompanija sprema za predstojeće izazove u automobilskoj industriji. Ključna tema buduće strategije uključuje elektromobilnost i digitalizaciju Kompanije  i nove mobilne usluge. ŠKODA Auto ima za cilj da raste u dve dimenzije, sa jedne strane povećana prodaja vozila, sa druge strane digitalne mobilne usluge, treba da stvore širu bazu za rast.

Izvor: Skoda-auto.rs



čitanja : 754



Komentari