home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Ferrari Testarossa

Veza sa čuvenom serijom Poroci Majamija, sa Donom Džonsonom u glavnoj ulozi, postaje pomalo zastarela, tako da ova Testarossa nije ni bela, niti je u Majamiju.

Ferrari Testarossa

Međutim, ovaj klasični Ferrari definitivno može da privuče brojne kolekcionare italijanskog brenda, pa možda čak i nekoga ko dobro pamti i sa radošću se seća, vremena u kome je nekada odrastao i kada je ovaj prelepi automobil nastao.

Ferrari Testarossa

Kada legendarni primerak sa postera kompanije Ferrari nastupi na aukciji koju organizuje kuća RMSothebys u Njujorku, šestog decembra, očekuje se da dostigne cenu između 250.000 i 325.000 dolara, a ponuđen je bez rezerve.

Ferrari Testarossa

Kreiran pred sam kraj dekade koja je predstavljala i naglasila sve ono što će danas uslediti, tačnije 1989. godine, kada je serijal Roki filmova bio i dalje popularan i pokojni Majkl Džekson u punom zamahu svoje karijere, ovaj prelepi primerak je do današnjeg dana dobio svega 941 kilometar na odometru. Predstavljen je u originalnom stanju, sertifikovan Ferrari Classiche titulom i poslednji put je servisiran od strane Ferrari of Fort Lauderdale kompanije 2015. godine, pre nego što je promenio ruke i završio kod trenutnog vlasnika.

Ferrari Testarossa

Kao što je bio slučaj sa mnogobrojnim besprekornim modelima do sada, koji dolaze u izvanrednom stanju, ovaj će svakako promeniti vlasnika po veoma zdravoj sumi, a zajedno sa zavidnom cenom dolaze i svi priručnici, prateći alat i zaštita za karoseriju automobila.

Legendarna linija modela Testarossa napajana je moćnim i ravnim V12 motorom koij kanališe 385 ks na zadnje točkove putem petostepenog manualnog menjača, a kada je napustio fabriku, bio je sposoban za sprint od nule do sto za nešto malo preko pet sekundi, pre nego što dostigne maksimalnih 290 km/h. Možda vam sve ovo sada deluje nekako nedovoljno, ali uvek moramo imati u vidu da je model bio aktuelan pre tri decenije, a kako ne bismo ispali razmaženi, moramo reći da su ove performanse i danas veoma lepe.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 744



Komentari