
Iako nam je nedavno predstavio redizajnirani i3, a u Detroitu je lansirao i unapređenu verziju i8, kao i i8 Roadster, BMW navodno nema planove da napravi i sledeće generacije ovih modela, prenosi Autocar.
Oba automobila, što se Bavaraca tiče, obavila su svoj posao. BMW i3 je pokazao da BMW može da napravi praktičan i svestran električni automobil, kao i vozilo s produženom autonomijom, dok je i8 služio kao ogledni primjer performansi koje se mogu dobiti elektrifikacijom.
Zvanična odluka o datumu okončanja proizvodnje nije doneta, ali dugovečnost i3 će zavisiti od njegove popularnosti na tržištu, dok bi i8 mogao stopama legendarnog M1.

BMW će tržištu ponuditi električni sportski automobil ako će kupci to tražiti, ali taj automobil se verovatno neće zvati i8.
Zato je i Vision Dynamics projekat od najveće važnosti za Bavarce. Ovaj električni automobil bi trebalo da se pojavi u prodaji 2021, a praviće se na jednoj od dve platforme s prednjim, zadnjim i integralnim pogonom koje Nemci planiraju da koriste za sve svoje električne, benzinske, dizelske, hibridne i plug-in hibridne modele.
BMW će takođe u ponudi imati dve klase elektromotora - slabije verzije sa 134KS i 255KS, kao i snažnije sa 335KS i 402KS.
Kupci bi ujedno trebalo da imaju opciju biranja kapaciteta baterije. Osnovna baterija bi nudila autonomiju od 300 km, dok bi ona s najvećim kapacitetom trebalo da obezbedi prevaljivanje do 700 km s jednim punjenjem.
Izvor: Tportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs