
Nemačka automobilska marka potisnula je Toyotu na drugu poziciju, dok je treći BMW
Mercedes-Benz je postao najvredniji automobilski brend na svetu, pokazuje godišnji izveštaj koji je objavio Brand Finance.
U izveštaju se navodi da je vrednostnemačkog proizvođača luksuznih automobila skočila za 24% u odnosu na prethodnu godinu i sada iznosi 43,9 milijardi dolara. Glavni razlog za rast vrednost leži u povećanju prodaje vozila – Mercedes je u 2017. isporučio 2,3 miliona automobila širom sveta ili 9,9% više nego godinu dana ranije.
Istovremeno, prošlogodišnja najvrednija auto-marka, japanska Toyota, doživela je pad vrednosti od 6% i zauzima 2. poziciju u najnovijem izveštaju s obzirom da vredi 43,7 milijardi dolara. BMW je uprkos skoku vrednosti od 6% pao jednu poziciju niže u odnosu na prošlu godinu – bavarski proizvođač prema proceni Brand Finance vredi 41,8 milijardi dolara. Među 10 najvrednijih auto-brendova nalaze se još Volkswagen, Honda, Nissan, Porsche, Ford,Audi i Chevrolet.
Pogledajte listu top 10 auto-marki na svetu i koliko svaka od njih trenutno vredi:
Lista 10 najvrednijih automobilskih marki na svetu u 2017

Izvor: B92.net / Brand Finance
Foto: arhiva Autoblog.rs