
Lamborghini prodaje svoj Huracan LP580-2 već nekoliko godina, a poslednja brojka u njegovom imenu govori da ima pogon na dva točka koji je implementiran i u novom Audiju R8 V10 RWS. Oni koji su čekali veći Aventador sa zadnjim pogonom mogu da prestanu da se nadaju jer se to neće dogoditi.
U intervjuu za australijski magazin Drive, šef Lamborghinijevog odeljenja za istraživanje i razvoj Maurizio Reggiani je otkrio da će Aventador ostati kompanijin flagship model i da će zadržati pogon na sva četiri točka. Razlog je jedostavan, jer bi slanjem snage V12 motora samo na zadnju osovinu učinilo veliki Lambo teškim za upravljanje pri većim brzinama, a to je definitivno nešto što niko ne želi da se dogodi.

Ne radi se samo o bezbednosti, nego i o želji da se iz motora izvuku što bolje performanse, a da bi se to ostvarilo, Aventador jednostavno mora da zadrži pogon na sva četiri točka. Reggiani je spomenuo da bi sistem kontrole trakcije koji sprečava proklizavanje bio toliko "invazivan" da bi pokvario iskustvo vožnje.
"Kupci bi bili razočarani jer bi se sistem često mešao", istakao je Reggiani.
Drugim rečima, nestrpljivo očekivani naslednik Aventadora imaće pogon na sva četiri točka.
Izvor: Klix.ba / Motor1
Foto: Arhiva Autoblog.rs