
Dok je Mercedes-Benz u 2018. godini prodao 2.310.185 putničkih vozila (bez Smarta), a Audi 1.812.500, BMW je prošlu godinu zaključio sa plasmanom od 2.125.026 vozila (rast od 1,8 odsto).
Zajedno sa brendovima MINI (361.531) i Rolls-Royce (4.107), ukupna prodaja BMW Groupe u 2018. godini iznosi 2.490.664 vozila (rast 1,1 odsto).
Što se tiče prodaje po tržištima, BMW Group je u Evropi prodao 1.097.654 automobila (od toga 319.134 u Nemačkoj), u Kini 639.953, u SAD-u 354.698...
Nemci između ostalog navode da je 2018. bila izuzetno uspešna godina za BMW Serije 5 (plasirano je 328.997 primeraka, rast od 12,7 %), kao i za X porodicu (792.590 primeraka, rast od 12,1 %).
BMW u saopštenju ističe i odličnu prodaju BMW M modela (102.780 vozila, rast 27,2 odsto) i elektrifikovanih vozila (142.617 primeraka, rast od 38,4 odsto).
Na kraju treba pomenuti i da je BMW Motorrad u 2018. plasirao 165.566 motocikala, što je povećanje od 0,9 odsto.
Ivan Mitić – Autoblog.rs