
Iza Mitsubishija je uspešna godina na evropskom tržištu budući da su Japanci na našem kontinentu tokom 2018. prodali ukupno 165.259 svojih vozila.
To je povećanje od 19 odsto u poređenju sa 2017. godinom kada su u Evropi plasirali 139.365 automobila.
Najveći
procentualni rast Mitsubishi je zabeležio u Francuskoj, Poljskoj, Švajcarskoj,
Holandiji i Italji, a evo kako izgleda i lista 12 najvažnih tržišta za
Mitsubishi u Evropi:
Nemačka (52.196 vozila, +15%), Velika
Britanija (30.952, +17%), Španija (13.461, +24%), Francuska (7.303, +64%),
Italija (7.262, +41%), Holandija (7.203, +43%), Poljska (5.894, +48%),
Norveška (5.513, -), Austrija (5.507, + 14%), Švedska (5.131, -4%), Švajcarska
(4.799, +46%), Belgija (3.531, +17%).

Što se prodaje po modelima tiče, ističu se Space Star (prodat je 36.031 primerak, rast od 19 odsto), Outlander PHEV (24.415 primeraka, rast od 27 odsto), ASX (prodat u nešto više od 30.000 primeraka)...
Ivan Mitić – Autoblog.rs