home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Nissan Leaf

Već nekoliko godina na norveškom tržištu električni automobili su popularni kao nigde u svetu, a među njima je apsolutni hit model najveće svetske auto alijanse.

Pogađate, radi se o Renault Nissanu, tačnije Nissanu Leaf kojim je japanska marka pre gotovo deset godina krenula u električnu avanturu. Bez prave konkurencije Leaf je ubrzo postao najprodavaniji električni auto na svetu, a uprkos snažnom prodoru Tesle tu titulu je zadržao do danas sa ukupno 380.000 prodatih primeraka.

Krenimo redom, tokom prošle godine na norveškom tržištu gde električni automobili drže trećinu tržišta prodato je 12.303 primerka modela Leaf. U Norveškoj je samo tokom prošle godine prodaja električnih automobila porasla za 40 posto, uz prodata 46.092 vozila. Istovremeno se drastično smanjio udeo dizelaša, ali i hibrida koji se ne mogu puniti na električnim stanicama.

Leaf je takođe najprodavaniji i u Evropi sa 40.699 prodatih primeraka.

A da bi Leaf ostao konkurentan u odnosu na buduću konkurenciju, u Nissanu su drugu generaciju modela odlučili da obogate s još dve verzije. Tako je Leaf 3.ZERO s baznom baterijom od 40 kWh i sada ima 8-inčni ekran multimedijskog sistema s novim i unapređenim uslugama, posebno u pogledu navigacije i povezivosti.

Tu je i Limited Edition koji zahvaljujući bateriji kapaciteta 62 kWh i snažnijem pogonu ima bolje performanse, ali i domet od 385 km.

Izvor: Index.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Nissan



čitanja : 796



Komentari