
Kada su kvarovi u pitanju, Britanci očigledno nemaju problema sa švedskom markom prema istraživanju J.D Powera
J.D. Power studija se bavila istraživanjem pouzdanosti vozila, a više od 11.000 ljudi je podelilo svoja iskustva kada su kvarovi u pitanju.
Rezultati studije potvrđuju uspeh marke Volvo. Vlasnici automboila švedske marke su dali brendu najviše ocene i tako još jednom dokazali o kakvom se vrhunskom proizvođaču automobila radi.
"Dugoročna pouzdanost ima direktan uticaj na današnju prodaju i buduću lojalnost marki", rekao je Mark Lendrich, šef istraživanja u J.D. Power Europe.
"Nagrada marke za studiju pouzdanosti vozila u Velikoj Britaniji za 2019. naglašava da je Volvo bio u stanju da zadovolji zahtevnu grupu premium kupaca kada je reč o pouzdanosti vozila" rekao je Jon Wakefield, glavni čovek za Volvo na Ostrvu.
Izvor: Autoportal.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs