home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Peugeot 308

Opasan konkurent Golfa 8 u sličnim gabaritima će biti atraktivniji, prostraniji, čvršći i lakši, a s benzincima i dizelašima od 100 do 200 KS i plug-in hibridima će biti ugledniji, poletniji i štedljiviji...

Peugeot 308 druge generacije, uskoro slavi šesti rođendan pa se uveliko priprema njegov naslednik. Model treće generacije, koji bi trebalo da bude zvezda autosalona u Parizu u oktobru 2020., poput aktuelnog biće napravljen na platformi EMP2 (Efficient Modular Platform).

Dobro se podsetiti, tu platformu je, u oktobru 2013., uvela upravo aktuelna 308-ica. I što je još važnije, treći 308 biće tehnološki blizanac Opel Astre L, koja se razvija paralelno!

Blago produžen na blizu 430 i proširen na 184 cm, imaće i produženo međuosovinsko rastojanje na 265 cm. Po ilustraciji, koju donosi Autozeitung.de, vidi se da će to biti Kazanova C-segmenta. Koeficijent otpora vazduha biće smanjen na 0,25.

Peugeot 308

Povećanjem učešća čelika visoke HTS i ultra-visoke čvrstoće nova 308-ica će izgubiti 30 do 40 kg, a povećaće čvrstoću za četvrtinu. Biće to melem za dinamičnost i štedljivost a to će omogućiti ispunjenje ekoloških normi EU6d, koje stupaju na snagu u septembru 2021.

Koristiće proverene turbobenzince, 3-cilindarske 1.2 PureTech i 4-cilindarski 1.6 THP, te 4-cilindarske turbodizelaše 1.5 BlueHDi i 2.0 BlueHDi, od 100 do 200 KS. Posebno zanimljive će biti plug-in hibridne verzije: GT, s turbobenzincem 1.6 THP i elektromotorom napred, ukupne snage 250 KS, kao i GTi, koji će uz to imati drugi elektromotor pozadi.

Raspolagaće s čitavih 300 KS, uz pogon 4x4. Na nemačkom tržištu se očekuje početna cena od 20.000 evra.

Izvor: Autoportal.hr

Ilustracije: Autozeitung.de



čitanja : 3506



Komentari