
Umesto predstavljanja pete generacije u Mitsubishiju su odlučili da prestanu s proizvodnjom jednog od najboljih terenskih automobila koji je svoj potencijal godinama demonstrirao i na čuvenom Dakar reliju.
Među žrtvama finansijske krize s kojom se poslednje dve godine bori japanska automobilska kompanija Mitsubishi, a koja se dodatno pogoršala zbog pandemije koronavirusa, je i terenski model Pajero koji je publici premijerno predstavljen 1982. godine.
Nakon 38 godina proizvodnje Pajero je stigao do četvrte generacije, a umesto ranije pominjanog petog izdanja nazvanog prema južnoameričkoj divljoj mački u Mitsubishiju su odlučili da svoj popularni terenski automobil "stare škole“ na kraju godine pošalju u penziju.

Odlaskom Pajera najnoviji i najmanji član automobilske grupacije Renault-Nissan zatvoriće i fabriku u Japanu u kojoj se četvrta generacija Pajera (u kraćoj i dužoj karoserijskoj verziji) proizvodila od 2006. godine, a Mitsubishijeva "divlja mačka“ ostaće upamćena i po rekordnih 12 pobeda na čuvenom (i najtežem) reliju Pariz-Dakar.
Izvort: Klix.ba / Motor1.com
Foto: arhiva Autoblog.rs