
Na društvenim mrežama se pojavio snimak reklame koju je navodno napravio uvoznik BMW-a za Češku.
Video prikazuje
uplašenog mladog polaznika auto-škole koji se muči s parkiranjem, dok njegov
instruktor ne može da sakrije nezadovoljstvo. Mladić čak ne zna ni da "iz
prve" zatvori vrata na automobilu za obuku i posramljen je zbog svoje
nespretnosti.
Međutim, čim je izašao iz stare Toyote auto škole, mladić na praznom parkingu uoči novi BMW serije 4 s pogonom na sva četiri točka. BMW ga pozove da se provoza, mladić prihvati poziv i transformiše se u brutalnog majstora brzine i drifta. Na iznenađenje instruktora...
Pritom "Donutse" ne ispisuje na za to predviđenoj stazi nego na parkingu, doduše praznom. Ideja reklame je jasna: BMW omogućava svima da uživaju u vožnji, dakle sve zavisi o automobilu.
Ali, ta ideja se nije dopala gledaocima, pogotovo zato što je uvreženo mišljenje da su vozači BMW-a najbezobzirniji na putu. Često se optužuje za nepoštovanje drugih učesnika u saobraćaju, pri čemu neki idu tako daleko da bahate vozače smatraju fenomenom marke BMW.
Prema reklami nisu bili blagonakloni čak i neki vozači BMW-a koji su mišljenja da će ovakav oglas samo produbiti predrasude i satanizaciju onih koji istinski vole i uživaju u BMW-u. Pogledajte i recite da li su u pravu.
Izvor: Radiosarajevo.ba
Foto: screenshot YouTube