home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Bugatti Chiron

Prema nezvaničnim informacijama, već je odobren prelazak marke Bugatti pod okrilje kompanije Rimac Automobili, ali još se čekaju glavni potpisi, kao i svi detalji ove prilično neverovatne i neočekivane transakcije.

Prema informacijama do kojih je došao Car Magazine, Volkswagen Grupacija je odlučila da svoju marku prestižnih supersportskih automobila Bugatti prepusti kompaniji Rimac Automobili iz Hrvatske, koja je već odavno globalno poznata po električnim automobilima izuzetnih performansi, ali i po proizvodnji tehnologije električnih pogona i komponenti za velike i poznate kompanije kao što su Aston Martin, Koenigsegg, Hyundai i slični.

Rimac C-Two

Nezvanični izvori navode da su izvršni direktori Volkswagena odobrili ovu transakciju prošle nedelje i da se čeka finalno odobrenje nadzornog odbora. Iako nisu poznati svi detalji, izvesno je da će deo Bugattija i dalje ostati pod kontrolom Volkswagena, psebno jer i marka Porsche kao deo Volkswagen grupacije svakako ima 15,5 posto učešća u kompaniji Rimac Automobili. Takođe, najavljuje se da bi Porsche uskoro trebalo da uzme i veće učešće u Rimac Automobilima.

Očigledno je da Volkswagen želi da promeni pristup i način investiranja u luksuzni brend Bugatti koji je svakako bio stvar tehnološkog prestiža, te je često pravio više troškova nego dobiti. Marka Bugatti, kao i njeno oživljavanje i celi projekat Veyron je velika zaostavština Ferdinanda Piecha, a treba naglasiti da porodica Piech i dalje kontroliše 50 posto Volkswagena. Očigledno je jedan od načina da Volkswagen breme Bugattija prenese na drugoga bio da "natera" Porsche da uzme udeo od 49 posto u Rimac Automobilima, a onda marku Bugatti prenese u vlasništvo ove izuzetno brzo rastuće kompanije iz Hrvatske. U svakom slučaju detalji ove transakcije biće zanimljivi, a ostaje da se vidi koliko ćemo čekati na potpuno električni Bugatti s tehnologijom iz susedne zemlje.

Izvor: Klix.ba / Car Magazine

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1955



Komentari