home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Dacia Sandero

Iz razloga što Logan nije dostupan širom Evrope, Sandero je najčešće ime koje se vezuje za Dacijinu „niskobudžetnu“ strategiju. Naravno, kada u ponudu stavljate nešto što je „najjeftinije“, neminovno ćete se suočiti i s nekim izazovima.

Plata radnika u fabrici je direktno povezana s profitnom maržom, odnosno sumom uz pomoć koje prihod iz prodaje nadmašuje troškove i donosi zaradu kompaniji. Kako pišu Vrele Gume, Maroko je iz tog razloga najbolja solucija koju je Groupe Renault mogla da pronađe kada je reč o proizvodnji Sandera, dok je Evropa bolja za skuplje i profitabilnije modele kao što su Sandero Stepway i Duster, ali i neke koji treba tek da pristignu i koji bi mogli da uključe novi krosover.

Nazvan „Grand Duster“, novi sedmosed bi definitivno dao značajan doprinos u nastojanju rumunskog proizvođača da raširi svoje poslovanje na Starom kontinentu. Trebalo bi da zameni Lodgy i Dokker monovolumene, mada još uvek nije zvanično potvrđen, uprkos sve brojnijim izveštajima koji sugerišu njegov dolazak, uključujući i francusku publikaciju L’argus. Ipak, treba reći da je komercijalni direktor, Fransoa Mariot, pre tri godine rekao da krosover s tri reda sedišta ne dolazi u obzir. Da mu verujemo?

Ne znamo za sada mnogo ni o Springu, prvom elektromobilu rumunske marke, koja je pod kontrolom Renaulta od 1999. Veo s novajlije će biti skinut danas, a ono što se očekuje da će biti proizvođen u Kini, pored Renaulta K-ZE, na kojem je i baziran.

Međutim, problem s prozvodnjom u Kini predstavlja to što EU primenjuje carinu od 10 odsto na uvoz automobila. Ukoliko Spring bude dolazio iz proizvodnih pogona u Evropi, Dacia bi profitirala, jer bi dotični procenat mogao da bude iskorišćen za smanjivanje cene, što bi automatski privuklo veći broj kupaca, posebno onih koji ranije nisu u razmatranje uzimali jednu Daciju.

Izvor: Vrele Gume

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 1064



Komentari