home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Kia Picanto

Mnogi od nas kupuju polovni automobil star između pet i dvadeset godina. Britanski sajt za poređenje automobila WhatCar je prikupio podatke o kvarovima gotovo 13.000 vlasnika automobila.

Kako piše Revija HAK, vlasnici su pitani o prirodi kvara, koliko je dugo automobil bio u servisu i šta je bilo potrebno da se kvar reši. Njihovi odgovori pokrivaju poslednjih dvanaest meseci.

Mali gradski automobili

Najpouzdaniji: Kia Picanto (2011.-2017.)

Picanto možda nije toliko prefinjen kao Seat Mii, Škoda Citigo ili Volkswagen Up, ali ih premašuje pouzdanošću. Samo 6 posto automobila je imalo kvar, a svi kvarovi su bili povezani s akumulatorom.

Najmanje pouzdana: Opel Corsa (2006.-2014.)

Corsa je možda popularna među mladim vozačima, ali njena pouzdanost je pod znakom pitanja jer više od trećine automobila ne radi ispravno. U trećini popravki vlasnici su bili bez automobila više od nedelju dana, a računi su im iznosili od 110 do 550 evra.

Porodični automobili

Najpouzdaniji: Seat Leon TDI (2013.-2020.)

Ako tražite porodični automobil na dizelski pogon, Leon je najpouzdanija opcija. Samo 5 posto je imalo problem. Nije bilo računa za popravku iznad 220 evra.

Najmanje pouzdana: Škoda Octavia (2004.-2013.)

Ogromnih 53 posto vlasnika Octavije je izjavilo da je njihov automobil imao kvar, a gotovo četvrtina se odnosila na motor. Polovina vlasnika je za popravke platila od 550 do 1.750 evra.

Poslovni automobili

Najpouzdaniji: Ford Mondeo (od 2014. do danas)

Možda nije najprestižniji automobil, ali trenutni Mondeo je najpouzdaniji. Samo 13 posto vlasnika je reklo da ima problema. Nije bilo računa iznad 55 evra.

Najmanje pouzdan: Volkswagen Passat (2005.-2015.)

Prethodni Passat je sklon problemima, čak 53 posto vlasnika je reklo da je njihov automobil imao bar jedan kvar. Troškovi popravki su se kretali od manje od 55 do 1.750 evra.

Luksuzne limuzine

Najpouzdaniji: Mercedes-Benz E-klasa (2009.-2016.)

Iako je 15 posto E-klasa imalo kvar, uglavnom su to bili manji električni problemi. Većina je popravljena za manje od nedelju dana, a 42 posto posla je obavljeno besplatno. Međutim, neki vlasnici su morali da plate od 825 do 1.100 evra.

Najmanje pouzdani: Mercedes-Benz E-klasa (2002.-2009.)

Starija E-klasa je bila osrednji automobil, a 50 posto automobila je patilo od kvarova. Iako je tri četvrtine kvarova automobila uspelo da se odmah otkloni, a polovina je popravljena u roku od jednog dana ili manje, vlasnici su plaćali između 220 i 825 evra po kvaru.

Kompaktni SUV-ovi

Najpouzdaniji: Audi Q3 (2011.-2018.)

Samo 12 posto vlasnika Q3 je reklo da je imalo problema sa svojim automobilom u poslednjih 12 meseci. Trećina računa za popravku košta manje od 55 enra, a niti jedan vlasnik nije morao da plati više od 330 evra.

Najmanje pouzdan: Nissan Qashqai (2007.-2013.)

Iako je samo 19 posto starijih Qashqaija imalo problema, trećina nije mogla da se vozi dok ih je 75 posto provelo više od nedelju dana u garaži servisa. Četvrtina računa za popravku je iznosila najmanje 1.100 evra, a često i više od 1.650 evra.

SUV-ovi srednje veličine

Najpouzdaniji: Honda CR-V (2012.-2018.) i Toyota RAV4 (2012.-2019.)

Prethodna generacija Hondinog velikog SUV-a jje edno od najpouzdanijih vozila, iako su prve jedinice stare gotovo devet godina. Vlasnici su rekli da niti jedan njihov CR-V nije zakazao u proteklih godinu dana, dajući modelu 100-procentnu pouzdanost. To se odnosilo i na Toyotu RAV4 (2013.-2019.).

Najmanje pouzdani: Land Rover Discovery Sport (od 2014. do danas)

Lošu reputaciju Land Rovera zbog pouzdanosti podupire činjenica da je 43 posto vlasnika Discovery Sporta prijavilo greške. Iako je trećina popravljena besplatno, ostatak je dobio račune u rasponu od 220 do 1.650 ili više evra.

Veliki terenci

Najpouzdaniji: BMW X5 (2013.-2018.)

Prethodna generacija X5 je prilično pouzdana. Iako je 29 posto istraženih automobila imalo kvar, dve trećine ih je popravljeno u roku od jednog dana. Dvadeset posto je popravljeno u garanciji, ali ostatak vlasnika morao je da plati između 55 i 1.650 evra.

Najmanje pouzdan: Porsche Macan (od 2014. do danas).

Iako stopa Macanovih grešaka nije među najvišima s 36 posto, ocena pouzdanosti je tako niska jer je 31 posto računa za popravke bilo veće od 1.650 evra. Oko 50 posto vlasnika je moralo da plati između 220 i 825 evra.

Monovolumeni

Najpouzdaniji: Ford C-Max (2011.-2019.)

Iako je 20 posto vlasnika C-Maxa prijavilo kvar na automobilu, dve trećine su bili manji problemi koji nisu zaustavili automobile i rešeni su u roku od jednog dana ili manje. Trećina grešaka je rešena besplatno, trećina računa je koštala od 110 do 220 evra, a trećina od 825 do 1.100 evra.

Najmanje pouzdan: Opel Zafira (2005.-2016.)

Čak 35 posto vlasnika Zafire je reklo da su njihovi automobili imali kvar na mnogim područjima. Dvadeset posto automobila više nije moglo da se vozi, a za više od trećine je bilo potrebno do nedelju dana da se popravi automobil. Svaki peti vlasnik je platio između 825 i 1.650 evra ili više.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 3095



Komentari