home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M DCT

Jedno vreme su menjači s dvostrukim kvačilom bili najveći hit, najviše zbog ekspresnog menjanja brzina. Sada, međutim, mnogi proizvođači predstavljaju klasične automatske menjače, a BMW je objavio da odustaje od menjača s dvostrukim kvačilom.

Menjači s dvostrukim kvačilom su posebno bili popularni u M odeljenju (ugrađen je i u sjajni M2), ali u BMW-u sada tvrde da im je klasični automatski menjač s osam stepeni bolja opcija i da će ga koristiti u budućnosti.

Kako prenosi Revija HAK, u BMW-u kažu da osmostepeni menjač ima iste performanse kao sedmostepeni s dvostrukim kvačilom, s brzinom više brzine su bliže postavljane i harmoničnija je veza s motorom, bolja je potrošnja goriva i moguće ga je kombinovati s vozilima s pogonom na sve točkove. Menjač s dvostrukim kvačilom je bio predviđen samo za vozila sa zadnjim pogonom.

BMW planira ulaganje velikih sredstava u električne automobile i ne isplati mu se više rad na razvoju menjača s dva kvačila.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: BMW



čitanja : 7086



Komentari