home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Hyundai iF Design

Hyundai Motor Company trijumfovao je na svetski poznatom Međunarodnom forumu (iF) Design Award 2021 sa 14 nagrada za izvrsnost u dizajnu, uključujući iF-ovu zlatnu nagradu za „ultrabrzi punjač E-pit“ za električno vozilo (EV).

Hyundai Motor je do sada nagrađen na sedam uzastopnih iF Design dodela nagrada, uključujući tri prestižne zlatne nagrade, koje se dodeljuju za svega 75 najboljih od skoro 10.000 prijavljenih učesnika.

Hyundai iF Design

Hyundai trijumfuje u različitim disciplinama kao što su proizvod, komunikacije, korisnički interfejs, arhitektura i profesionalni koncept. Kompanija je prvi put nagrađena za dizajn komunikacije brenda sa šest nagrada u kategoriji komunikacija.

„Ova nagrada se smatra uspehom u kojem su Hyundai-evi svetski stručnjaci u potpunosti prepoznati na polju komunikacije brenda a ne samo dizajna proizvoda“, rekao je Thomas Schemera, izvršni potpredsednik i generalni direktor marketinga u kompaniji Hyundai Motor. „U budućnosti ćemo ojačati svoje aktivnosti na izgradnji inovativnog imidža brenda kroz kreativna iskustva kupaca.“

Zlatna nagrada: E-pit ultrabrzi punjač

„E-pit ultrabrzi punjač“ osvaja zlatnu nagradu jer u velikoj meri poboljšava korisničko iskustvo rešavanjem nekoliko problema u vezi EV punjača, poput glomaznih kablova, složenog rada i upotrebe, nejasnog statusa punjenja, higijene (posebno važno tokom pandemije) kao i održavanja.

Inspirisan pit stanicama trka Formule 1, Hyundai Design Center dizajnirao je E-pit kako bi kupcima EV-a ponudio brze, jednostavne, pogodne i vrhunske usluge. Lak je za upotrebu i pruža jednostavno, ali moćno rešenje za dizajn koje uzima u obzir razne detalje, od higijene do održavanja.

„Inovativni dizajn nastaje kada se dizajner usredsredi na korisničko iskustvo kao glavni prioritet“, rekao je SangIup Lee, viši potpredsednik i šef Hyundai Global Design Centra. „Dizajn E-pit je rezultat naših napora da kupcima ponudimo novo iskustvo punjenja.“

Dizajn E-pit-a usmeren je na rešenja zasnovana na razvojnoj viziji Hyundai Motor kompanije usredsređenoj na čoveka. Na primer, njegov veliki krov pruža ugodno iskustvo punjenja bez obzira na vremenske uslove. Štaviše, funkcija automatskog pozicioniranja, koja automatski pomera kabal za punjenje, omogućava različite položaje punjenja za različita vozila.

• Kategorija: Komunikacije

„Hyundai i BTS Goods“ je globalna kampanja usmerena na automobile sa pogonom na gorive ćelije vodonika, osmišljena da promoviše svest o ekologiji recikliranjem materijala.

„Hyundai Covid-19 kampanja: “Safeti First“ koristi interaktivni Hyundai logotip za komunikaciju jasnih informacija o prevenciji COVID-19. Ovom kampanjom Hyundai je poboljšao svoju emocionalnu vezu sa kupcima pokazujući svoj stav o humanosti.

„Channel Hyundai“je pametna platforma zasnovana na TV-u koja omogućava korisnicima da dožive brend i proizvode. Na ovaj način, kupci mogu gledati događaje u stvarnom vremenu, poput novih izdanja automobila na televizoru i raznim uređajima; kao i sadržaje poput kulture, umetnosti i moto sporta; i virtuelno iskusiti najnovija vozila putem funkcije 3D konfiguratora. Nagrađeni su dizajn za TV aplikaciju i platforma za online kupovinu Channel Hyundai.

„Hyundai povezana automobilska aplikacija, Bluelink“ pruža besprekornu vezu između automobila i korisnika, povezujući info-zabavu i funkcionalnosti kao što su daljinsko pokretanje i praćenje uz sjajnu estetiku.

• Kategorija: Arhitektura

„Globalni trening centar Hyundai Motor Company“ je neverovatno zdanje. Sastoji se od zgrade za obuku i spavaonice s dvostruko proširenim metalnim fasadnim sistemom sa integrisanim, ali odvojenim prolazima za vozila, dobro provetrenim učionicama, tihim i prirodno osvetljenim unutrašnjim prostorom.

• Kategorija: Korisnički interfejs

„Hyundai Akua Design Infotainment System“ jedinstveni vizuelni stil interfejsa optimizovan za horizontalan široki prikaz.

„Genesis Copper Design Infotainment System“ predstavljen je u 2020.godini u Genesis modelima kao što su G80 GV80 i GV70. Simbolizuje sportsku gracioznost. Rezultat je optimizacije digitalnog okruženja za vozilo u pokretu.

• Kategorija: Profesionalni concept

Koncept „Hyundai Prophecy“ stvara snažnu emocionalnu vezu između ljudi i automobila.

Vanvremenski dizajn spoljašnjosti podseća na savršeno obrađen kamen, sa čistom i jednostavnom linijom One Curve koja se proteže od prednjeg do zadnjeg dela. Njegova unutrašnjost pod nazivom Lifestile Space koristi „mekše elemente“ dizajna. Tehnologija redefiniše korišćenje unutrašnjeg prostora, koristeći džojstike, stvarajući potpuno novo, zabavno iskustvo vožnje.

„ALICE: AR Information-Centric Explorer zasnovan na lokaciji“ je integrisana platforma koja podržava razne multimodalne funkcionalnosti, sve do autonomne vožnje. Alice pruža informacije vezane za vožnju kao jedinstveno integrisano rešenje sa najnaprednijom funkcijom za pronalaženje konačnog odredišta i prikazivanje tačnih informacija o tački interesa (POI). Daljim razvojem Alice, Hyundai će kontinuirano komercijalizovati svoje futurističke tehnologije kroz brojne inovacije.

iF Design Award

Nagrada iF Design Award spada u najveća i najvažnija priznanja za dizajn na svetu, koju je 1954. godine osnovala iF International Forum Design GmbH u Hanoveru, jedna od vodećih svetskih nezavisnih dizajnerskih institucija.

Ove godine se prijavilo više od 9.500 učesnika iz 52 zemlje, koji su se takmičili između ostalog i u nekoliko novih kategorija kao što su „korisničko iskustvo“ i „korisnički interfejs“ Ostale kategorije su dizajn proizvoda, komunikacija, pakovanja i usluge, arhitektura i dizajn enterijera i profesionalni koncepti.

U on-line organizaciji ove godine, u žiriju iF-a učestvovalo je 98 nezavisnih međunarodnih stručnjaka za dizajn. Svi nagrađivani proizvodi objavljeni su u „iF World Design Guide“ (ifworlddesignguide.com) i u iF Design App.

PR saopštenje



čitanja : 258



Komentari