
Nakon što je automobilskim svetom odjeknula vest o Rimčevom preuzimanju Bugattija, odnosno formiranju zajedničke kompanije s Porscheom, vreme je i za planove.
Bugatti možda jeste slavno ime, ali danas je specijalizovani proizvođač hipersportskih automobila skromnih kapaciteta, piše Revija HAK. Godišnje ova manufaktura usreći oko osamdesetak pripadnika svetskog džet-seta i kolekcionara. Naime, toliko se automobila u proseku isporučuje kupcima. Ovde treba napomenuti da Lamborghini, na primer, godišnje proizvodi oko osam hiljada automobila, a tržište se otvorilo s predstavljanjem SUV-a Urus.
Pred Rimcem ili Rimac Bugattijem, pod budnim okom Porschea i velikog Volkswagenovog koncerna, jeste da pronađu Bugattiju smisao u automobilskom svetu koji se menja velikom brzinom.
U razgovoru za britanski Autocar Mate Rimac pominje nastavak proizvodnje verzija s benzinskim motorima, ali uz dodatak hibridnih sistema, ideju da se do kraja decenije na putevima pojavi prvi električni model te projektovanje i konstruisanje novih modela koji ispred svog imena neće nositi pridev hipersportski.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: arhiva Autoblog.rs