home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Volvo Recharge concept

Volvo će učiniti veliki korak od sopstvene istorije i industrijskih trendova, odlučivši da više neće upotrebljevati alfanumeričke oznake za svoje modele. Kompanija će umesto toga početi da koristi fonetska imena.

U razgovoru za Autocar, izvršni direktor Volvoa Hakan Samuelsson je rekao da će naslednik XCC90 dobiti emotivnije ime od dobro poznate kombinacije brojeva i slova.

„Ako danas pogledate automobile, svi su oni vrlo „inženjerski“ nazvani: XC, T8, AWD - sve su to specifikacije na zadnjem delu mnogih automobila“, rekao je Samuelsson.

Čini se da Volvo ruši industrijski trend alfanumeričkih oznaka. Svojim udaljavanjem od motora sa unutrašnjim sagorevanjem, Volkswagen je prešao na strategiju imenovanja sa slovima i brojevima, koristeći oznake poput ID.3 i ID.4. BMW i Mercedes takođe koriste oznake poput iX i EQS, mada im je to manje pomeranje, a više nastavak.

Volvo upotreba oznake XC za SUV-ove, V za karavane, C za kupe i S za limuzinu  datira od 1995. godine. Kako ulazi u novu eru, švedski proizvođač automobila želi da promenu obeleži i novim imenima.

„Govorimo o potpuno novoj arhitekturi, o novoj generaciji potpuno električnih automobila“, rekao je Samuelsson. „Dobro je i jasno označiti da je ovo novi početak, i zato nećemo imati brojeve i slova, inženjerski tip imena. Daćemo im ime kao što vi dajete ime novorođenom detetu.“

Najavljen konceptom „Recharge“, novi XC90 imaće radikalan dizajn koji eliminiše „nepotrebne elemente“. Zato nije čudo što Volvo želi da vozilo obeleži novim imenom. Iako će biti predstavljeno 2022. godine, Samuelsson kaže da ime vozila još nije potvrđeno, ali da kompanija vodi „veoma zanimljivu i kreativnu diskusiju“.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 852



Komentari