
TikTok je postao hit na društvenim mrežama širom sveta, pa nije iznenađenje da proizvođači automobila analiziraju situaciju. Za sada, daleko najuspešniji je BMW.
Dick Lovett, automobilski trgovac iz Velike Britanije, analizirao je hashtagove koji pominju marke luksuznih automobila, nakon čega je izbrojao preglede na njima. Hashtagovi povezani s BMW-om su ostvarili 22 milijarde pregleda od 15. juna ove godine, prenosi Jutarnji.hr.
To je za dvostruko više od sledeće najpopularnije marke na TikToku, a rezultat je BMW-ove vlastite interakcije s aplikacijom. 2019. godine BMW je pokrenuo #the1challenge na TikToku i Instagramu, pri čemu je korisnike izazvao da plešu uz muziku Big Gigantica, te da uključe svoju Seriju 1 u ples.
'TikTok je još jedan vrlo dinamičan i međunarodno brzo rastući kanal na društvenim mrežama koji koristimo za promociju marke BMW, prisluškujući mladu, digitalno pametnu ciljnu grupu', rekao je Jorg Poggenpohl, globalni viši direktor digitalnog marketinga u BMW-u.
Odmah iza BMW-a se nalazi Audi, s 9,3 milijarde pregleda. Model TT je najčešće pominjan s 5,5 milijardi pregleda. Međutim, BMW-u i Audiju se ne pridružuje i treći nemački proizvođač premium automobila – Mercedes. Naime, Mercedesu nema traga na osam najboljih lista, kao da uopše nije davao pažnju aplikaciji za mlade.

Takođe, još jedan od rezultata Lovettovog istraživanja je da automobili koji se najčešće pominju nisu SUV-ovi. Tri omiljena BMW-a su M4, M3 i M2, a samo jedan Audijev SUV se pojavljuje na lestvicama, i to na 10. mestu – Q7. Najomiljeniji Jaguari, koji su na trećem mestu što se tiče proizvođača, su XE, XF i F-Type.
Porsche se nalazi na četvrtom mestu, a iznenađujuće je to što su od tri njegovih najviše gledanih modela dva SUV-ovi – Macan i Cayenne, dok je Panamera najpopularniji Porsche na TikToku.
Izvor: Jutarnji.hr