
Nemački Mechatronik prodaje jednu zanimljivu "zver za stazu", a to je trkački Mercedes-AMG C63 DTM.
Mercedes-AMG je najuspešniji tim u istoriji DTM-a sa 195 pobeda, 11 titula u poretku vozača i 14 konstruktorskih titula osvojenih u 19 godina takmičenja.

Kupovina trkačkog automobila takvog pedigrea je nešto posebno, a nemački Mechatronik prodaje Mercedes-AMG C63 DTM po ceni od 1.282.328 evra.
Ovaj automobil je predstavljen 2015. godine s dizajnom sličnim produkcijskom modelu C Klasa Coupe (C205), ali je ekstremno spušten i opremljen masivnim aerodinamičkim komponentama. One uključuju prednji spliter, široke blatobrane, završetke izduvnih cevi koje izlaze kroz vrata, uvećane pragove, ogromni zadnji spojler i felne s centralnim šarafom.
Uprkos vizuelnim sličnostima s produkcijskim modelom, DTM automobil je potpuno drugačija zver. Baziran je na karbonskoj monokoknoj šasiji s karbonskim strukturama za zaštitu od sudara te čeličnim zaštitnim kavezom. Dobio je H&R opruge i amortizere, veće i močnije kočnice, detaljan aerodinamički paket, a pokreće ga 4,0 litarski atmosferski V8 motor koji je u početku razvijao 483KS, ali je njegova snaga povećana na 542KS.

Unutrašnjost je u potpunosti karakteristična za trkačke automobile, mnogo je karbona, a upravljač je presvučen Alkantarom te sadrži integrisanu dugmad i prekidače, a tu je i digitalni klaster. Očekivano, postoji samo jedno trkačko sedište za vozača.
Primerak koji se prodaje nosi broj šasije RS15-012, u trkama je debitovao 2015. godine, a vozio ga je Robert Wickens. Takmičio se u dve naredne sezone te ima nekoliko podijuma. Unapređen je za sezonu 2018, a vozio ga je šampion iz 2015. godine Pascal Wehrlein. Dokaz autentičnosti su i "ožiljci" iz prethodnih trka koje se vide napred, kao i dekolorizacija karoserije oko izduvnih cevi.
Uz automobil dolazi i mnogo rezervnih delova, tako da novi vlasnik neće imati problema s održavanjem. Međutim, automobil će moći da vozi samo na stazi, jer za put nije legalan.
Izvor: Klix.ba
Foto: Mechatronik