home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Nissan fabrika

Kako se kontinuirani nedostatak novih i polovnihh automobila nastavlja zbog globalne nestašice čipova, čini se da odanost marki postaje stvar prošlosti u automobilskoj industriji. Naime, nedostatak čipova izuzetno otežava proizvođačima proizvodnju novih automobila, što je takođe dovelo do povećane potražnje za polovnim modelima.

To izaziva nedostatak novih, ali i polovnih automobila, ali rekordan broj vozača (41,2%) se i dalje nada da će kupiti automobil u sledećih godinu dana, piše Jutarnji.hr. Autovia, matična kompanija Auto Expressa, sprovela je anketu na 2445 kupaca, od kojih 47,4% traži alternativu svom prvom izboru, napuštajući svoje omiljene proizvođače. Tek svaki četvrti od njih je uspeo da kupi automobil u poslednjih šest meseci, dok je 57% spremno da čeka tri meseca na svoju omiljenu marku automobila.

32,8% njih je već odustalo od kupovine novog modela i odlučilo se za polovni automobil. Neverovatnih 86,8% kupaca je reklo da su njihovi planovi kupovine odloženi zbog problema s snabdevanjem i cenama, a 17,9% kaže da model koji žele trenutno nije dostupan. Manje od sedam posto kupaca, međutim, na neodređeno vreme je odložilo svoju nameru kupovine novog automobila.

John Webb, izvršni direktor automobilskih podataka, koji uključuju informacije o generisanju potražnje i komercijalnim operacijama u Autoviji, ističe da su 'prekidi u poslednje dve godine preokrenuli uobičajeni obrazac koji vidimo u podacima za namere kupovine automobila'.

'Uprkos frustracijama koje su dovele do toga da 72% nije uspelo pronaći pravi automobil po pravoj ceni tokom proteklih šest meseci, polovina ljudi koje smo ispitivali i dalje se nada da će uskoro pronaći automobil, a taj broj raste na 69% kada je reč o periodu od šest meseci. Vidimo rast potražnje na tržištu koje se još uvek ne može nadati da će zadovoljiti apetit potrošača i mnogi komentatori kažu da će se problemi s proizvodnjom verovatno nastaviti i u drugoj polovini 2022.'.

Webb dodaje: 'Možda je najznačajniji nalaz u našim podacima da je gotovo polovina ogromnog broja kupaca spremna da promeni svoj izbor automobila. Ovo je crvena zastava za odanost marki jer će vozači verovatno promeniti marku da bi pronašli uporedivu veličinu i oblik karoserije koji izvorno traže'.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs



čitanja : 541



Komentari