home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Ford Puma

Sklonost određenoj marki, pouzdanost i sigurnost utiču na proces kupovine automobila. Ipak, postoji još jedan faktor koji je do sada bio prilično nedovoljno izložen i podcenjen – a to je mišljenje dece. Od ispitane dece, 82 posto smatra da su automobili zabavni do veoma lepi. Više od 34 posto dece čak i učestvuje zajedno u procesu kupovine automobila, objavio je Ford. Za proizvođača automobila istraživanje je u Velikoj Britaniji sprovela agencija Quirus.

Deca nisu uvek zadovoljna porodičnim automobilom. Oko 57 posto ispitane dece kaže da je sadašnji porodični automobil lep, ali neki (10 posto) navode da ga se ponekad ili često srame. Često se čuju komentari kritične dece: to je stari model, mislim da auto nije dovoljno sportski i mislim da je to auto za starije. Čak 61 posto dece takođe razgovara s drugima o automobilima, a tata i prijatelji su najodabraniji sagovornici. Sportski automobil/kupei su najpopularniji (22 posto), a odmah iza njih su SUV-ovi (21 posto). Slede kabrioleti i karavani (po 18 posto), pa tzv obični automobili (12 posto), kakve vozi većina nas. Manje popularni su pick-upovi (5 posto), mali automobili (2 posto) i kombiji (1 posto), navodi Revija HAK.

Prostor je na vrhu liste ključnih kriterijuma. Gotovo 97 posto dece to smatra važnim. Brzina, luksuz i ekonomičnost su takođe ozbiljna pitanja. Prema mišljenju većine dece, novi auto bi trebalo da bude kul, po mogućnosti s lepim naplacima. Takođe mora da ima opcije za aplikacije, isto tako internet u autu je obavezan kao i opcija za punjenje pametnih telefona.

Dosadašnja istraživanja u Velikoj Britaniji su takođe pokazala da deca igraju važnu ulogu u izboru automobila svojih roditelja. Istraživanje sprovedeno sa 1000 roditelja dece starosti od 5 do 11 godina je pokazalo da je 39 posto očeva otvoreno prema ovom uticaju, u poređenju s 33 posto majki.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs



čitanja : 277



Komentari