home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M4

Istraživanje je analiziralo broj pregleda na TikTok video zapisima koristeći hashtagove koji pominju svaku marku i model vozila, kako bi otkrili najpopularnije automobile u aplikaciji.

TikTok je eksplodirao na sceni društvenih medija u poslednjih nekoliko godina i ima prosečno milijardu aktivnih korisnika mesečno. Ako niste upućeni, aplikacija se koristi za izradu, prenos i gledanje kratkih videozapisa, s 315 miliona preuzimanja u 2020. godini., dok je tokom 2021. ta brojka gotovo udvostručena.

U pogledu autoindustrije, ova aplikacija je i njima donela puno toga dobrog. Istraživanje otkriva da BMW ima 22 milijarde pregleda na TikToku, delimično zato što je bio jedan od prvih automobilskih brendova koji je prihvatio novu platformu društvenih medija stvarajući vlastite hashtag izazove za promociju svojih vozila. 2019. BMW je pokrenuo THE1challenge pozivajući korisnike da demonstriraju svoje plesne pokrete tako da naprave kratki film plešući uz muziku umetnika Big Gigantica.

Gledajući konkretne modele koji su dobili najviše pregleda na TikToku, jasno je koja marka je pobednik. Gledaoci TikToka vole BMW, posebno M4 koji sam ima 1,3 milijarde pregleda. Sledi M3 s gotovo milijardom pregleda i M2 s 9,6 miliona. X3 i X5 su niže u tabeli sa “samo” 3,5 miliona pregleda između njih.

Drugi iza BMW-a na TikToku je Audi s gotovo dvostruko manje pregleda. Britanski proizvođač automobila Jaguar je zauzeo treće mesto.

Izvor: Autoportal.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 627



Komentari