
Kineski proizvođač sve hrabrije osvaja Veliku Britaniju. Na lestvici prodaje MG je već na 12. mestu. I on priprema automobile koji mogu značajno da poboljšaju ovaj rezultat.
MG je britanska marka čija istorija seže u prošlost skoro 100 godina, ali pored toga 2005. godine je bila u tako lošoj finansijskoj situaciji da mu je jedini spas bila kupovina od strane kineske kompanije SAIC. Nekoliko godina kasnije na tržištu se pojavio model ZS, a zatim i ostali, s kojim su Kinezi privukli britanske kupce. Lep dizajn, povoljne cene, obećavajući rezultati testova sudara – samo su neke od prednosti koje su vratile MG u igru.
Vratio se jer je u prodaji već prestigao evropske velikane.
Autocar, pozivajući se na rezultate Društva proizvođača i trgovaca motorima (SMMT), navodi da je s rezultatom od 28.149 primeraka u Velikoj Britaniji MG već prestigao, između ostalih, Land Rover, Mini ili Volvo, ali što je još zanimljivije, preskočilo je evropske igrače poput Citroena, Renaulta pa čak i Seata. Naravno, odnos snaga u Velikoj Britaniji je drugačiji nego na kontinentu, ali svejedno – tržišni udeo od 3% prilično svežeg kineskog brenda mora se smatrati uspehom. Danas MG tamo prodaje 4 modela, 3 električna i jedan PHEV hibrid.
Osim toga, MG već ima preko 700 salona u Evropi, a na jesen će predstaviti još jedan model.
Biće to električni hatchback, koji će postati konkurencija modelima Nissan Leaf ili VW ID.3. Zove se MG 4 i trebalo bi da pređe 450 km s jednim punjenjem.
Izvor: Automobili.ba
Foto: Arhiva Autoblog.rs / MG