home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mercedes-AMG A45

Cela nemačka automobilska industrija - proizvođači automobila, distributeri i radionice - trebalo bi da se pripremi za dugoročno slabije poslovanje od uobičajenog, pokazuje studija finansijskog konsultanta S&P Global.

"Ni Nemačka ni druga velika evropska tržišta se neće vratiti na nivoe pre krize još nekoliko godina", rekao je Martin Benecke, stručnjak za automobilsku industriju S&P-a.

"Očekujem da će nemačko tržište trajno uštedeti oko tri miliona novih registracija, možda čak i manje", rekao je Beneke za časopis Automobilwoche.

Do pandemije u Nemačkoj je godišnje bilo registrovano između 3,2 i 3,6 miliona automobila. Prošle godine je ta brojka bila samo 2,6 miliona. U prvih sedam meseci ove godine na puteve u Nemačkoj je izašlo samo 1,4 miliona novoregistrovanih vozila.

Prema podacima industrijskog udruženja VDA, to je 11 posto manje nego prethodne godine, a više od trećine manje nego pretpandemijske 2019. godine.

Troškovi su u međuvremenu porasli i prelili se na cenu automobila, a to se neće promeniti u skorije vreme. "Postaje jasno da će cene trajno ostati visoke", rekao je Beneke.

Osim toga, dodao je, potrošači su zbunjeni pod pritiskom raznih oblika krize. “U budućnosti si mnogi neće moći priuštiti drugi ili čak treći automobil u porodici”, rekao je analitičar.

Mnogi su se navikli na rad od kuće ili e-bicikle, pa ni ne osećaju potrebu da imaju više od jednog automobila u porodici, pa je industrija verovatno trajno izgubila deo svojih potrošača.

Izvor: Seebiz.eu

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Mercedes



čitanja : 588



Komentari