home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
MG 4

Novi igrači se pridružuju autoindustriji, uključujući veliki broj kineskih proizvođača, od kojih su neki odlučili da se prošire na tržište Evrope i SAD-a.

Da li evropski proizvođači treba sa se zabrinu zbog ove nove i brojne konkurencije? Kina ima sve važniju ulogu u prodaji električnih automobila na Starom kontinentu. Prema podacima Jato Dynamicsa (globalni dobavljač automobilske poslovne inteligencije), od početka godine do avgusta čak 19% električnih vozila registrovanih u Evropi je proizvedeno u Kini. Azijska država je već za petama nemačkoj, koja ima 22% učešća, navodi Revija HAK.

BYD Atto3

Paris Motor Show biće primer promena. Kineski BYD će izložiti tri modela koja će prodavati u Evropi, a takođe kineski MG puno očekuje od kompaktnog modela MG4, koji se cenom takmiči čak i s električnim automobilima manjim od njega. S druge strane, opet kineski NIO i Xpeng su takođe krenuli u osvajanje evropskog tržišta sa svojim vozilima.

Za sada, većina električnih automobila koji se prodaju s oznakom Made in China su brendovi poput Tesle, koji, prema podacima Jato Dynamicsa, predstavljaju polovinu evropskog uvoza iz Kine. Još jedan model povećava brojke prodaje kineskih vozila a to je Dacia Spring, koja se u Kini proizvodi za ceo svet i čijih 30.000 jedinica je naručeno tokom prve polovine 2022.

Izvor: Revijahak.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / MG / BYD



čitanja : 539



Komentari