home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
BMW M3 Touring

Prvi čovek BMW-ovog čuvenog M odeljenja u izjavi za medije je rekao da će njihove automobile i dalje pokretati motori sa šest i osam cilindara.

Nakon odluke Audija da njihove RS modele (koje potpisuje odeljenje Audi Sport) neće pokretati motori koji imaju manje od pet cilindara, slična odluka stigla je i iz Minhena, jer su u BMW-u odlučili da će buduće modele iza kojih stoji M odeljenje i dalje pokretati motori koji neće imati manje od šest cilindara.

Uz činjenicu da svi idu u delimičnu elektrifikaciju, Mercedesov AMG ostaje jedini član plemenitog nemačkog trojstva koji u priči o sportskim modelima visokih performansi koristi motor sa samo četiri cilindra koji je nedavno po prvi put ponuđen (i) u kombinaciji s novom najsnažnijom C-Klasom (C63 S E Performance).

Na pitanje o budućnosti turbobenzinaca koji pokreću modele iz ponude M odeljenja, šef Franciscus van Meel je odmahnuo rukom i rekao da u Minhenu neće odustati od manjeg trolitarskog rednog 6-cilindarskog i većeg 4,4 litarskog V8 motora kojima asistiraju turbopunjači, a već dugo pokreću M modele.

Ranije je objavljeno da će tek predstavljeni novi BMW M2 biti poslednji model iz M odeljenja čiji 6-cilindarski motor ne čini deo hibridnog sistema, ali i uz potvrđenu elektrifikaciju čistokrvne M-ove pokretaće samo motori sa šest i osam cilindara.

Izvor: Klix.ba / Motor1.com

Foto: Arhiva Autoblog.rs / BMW



čitanja : 832



Komentari