home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Kia Soul EV

Kako elektrifikovana vozila počinju da preplavljuju ​​tržište, sve više i više ljudi saznaje informacije o izuzetno visokim troškovima zamene baterije.

Najnoviji od ovih slučajeva dolazi od kanadskih vlasnika električnih i hibridnih vozila, koje su troškovi popravke vozila ostavili u šoku, piše Jutarnji.hr.

Prvo je o ovome progovorio Phyllis Lau iz Ontarija. Njegovoj Kiji Soul EV-u iz 2018. je bila potrebna nova baterija. Nakon uračunavanja rada i poreza uz cenu same baterije, Lau je za uslugu dobio predračun od 23.000 kanadskih dolara. Lauova porodica je rekla za CTV News da imaju garanciju na bateriju od 8 godina/160.000 km, ali budući da je njihovo vozilo prešlo preko 170.000 km, baterija više nije bila pokrivena.

Čak i nakon nekih pregovora, najbolje što je trgovac rekao da može da učini jeste da pokrije pola cene baterije.

Još jedan stanovnik Ontarija koji je razgovarao s CTV Newsom, Ken Edwardson, kaže da je njega zamena koštala 20.0000 kanadskih dolara na Lincolnu MKZ Hybridu iz 2011. To nam je posebno upalo u oči, budući da Edwardsonov automobil nije bio ni potpuno električan kao Lauov.

Lincoln MKZ

Sve ovo otvara širi razgovor o veku trajanja baterija u hibridima i potpuno električnim vozilima. Za one koji žele da kupe starija elektrifikovana vozila, zdravlje baterije sada postaje glavna briga, baš kao što bi to bio slučaj s motorom na tradicionalnom automobilu s pogonom s unutrašnjim sagorevanjem.

Na suprotnom kraju spektra, sada je u najboljem interesu proizvođača da počnu da istražuju ​​tehnologije koje će omogućiti baterije s boljim vekom trajanja za hibride i električna vozila budućnosti.

Izvor: Jutarnji.hr

Foto: Arhiva Autoblog.rs / Kia / Lincoln



čitanja : 705



Komentari