home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
MG 5 EV

Dacia je do sada bila neprikosnovena u Evropi u segmentu cenovno povoljnih automobila koji kupcu nude odličan odnos uloženog i dobijenog. Renault je obnovio ovu rumunsku marku 1999. godine i ona mu od tada mu iz godine u godinu donosi značajnu zaradu. Sada je Dacia dobila velikog konkurenta na tržištu – britansku marku MG, koju je obnovio i osvežio kineski SAIC.

MG je primenio isti recept kao Dacia i ponudio modele koji su savršeni za vozače koji žele jednostavno, cenovno povoljno vozilo pristojnog kvaliteta i sa niskim troškovima održavanja. Dacia je prošle godine 90% svoje proizvodnje plasirala u Evropi pošto praktično i nije imala konkurenciju do pojave MG-a.

MG sada polako postaje sve značajniji igrač na evropskom tržištu električnih automobila, a polako se širi i na druge svetske regione. Marka nudi konkurentne automobile među kojima su limuzine, hečbek, SUV i karavanski modeli.

MG ZS

Cilj je bio da se ponude priuštivi, atraktivni i savremeni električni automobili, a podaci o prodaji potvrđuju da je ostvaren pun pogodak. Broj novih registrovanih automobila marke MG u prvih osam meseci ove godine dostigao je 58.300. To je više nego što su postigli Honda ili Mitsubishi i oko 70% prodaje Suzukija. MG je uspeo da uđe među 25 najpopularnijih marki u Evropi, sa najvećim procentualnim rastom prodaje.

Važno je napomenuti da MG još nije dostupan u svim evropskim zemljama (do avgusta ga nije bilo u Švajcarskoj, Poljskoj, Češkoj, Portugalu, Slovačkoj, Rumuniji, Mađarskoj, Estoniji , Litvaniji i Letoniji, a ove zemlje čine 13% evropskog tržišta).

MG u apsolutnoj vrednosti zauzima tek 0,82% tržišta automobila u Evropi, ali u segmentu EV već drži 2,6% prodaje od januara do avgusta, navodi se u podacima kompanije za tržišne i industrijske analize JATO.

Izvor: Nacionalnaklasa.com

Foto: Arhiva Autoblog.rs / MG



čitanja : 673



Komentari