
Sa 365.135 prodatih jedinica, CX-5 je bio daleko najpopularniji Mazdin proizvod prošle godine kada su ukupne isporuke pale za 13,3 odsto na 1.116.107 vozila.
Iako je prodaja krosovera opala za 4,4 procenta u odnosu na prethodnu godinu, obim koji je generisao je i dalje bio više nego duplo veći u poređenju sa Mazdom 3, koja je druga sa 173.619 automobila.
Uprkos tome što je najprodavaniji proizvod kompanije, možda neće doživeti treću generaciju, navodi Motor1. Na pitanje šta budućnost nosi za CX-5, menadžer proizvoda modela Mitsuru Vakiie je dao iznenađujući odgovor: „Nisam siguran da li ćemo predstaviti CX-5 ili ne, tako da ne mogu dati detalje." On nije dao više detalja, ali bi ukidanje modela bilo iznenađenje kada se vidi da je broj jedan u prodaji sa značajnom maržom.
Nešto veći CX-50 se pridružio američkoj ponudi početkom prošle godine. Pored toga, 2022. godine je predstavljen CX-60, a stiže i verzija CX-70 za Sjedinjene Države kasnije ove godine.
Mazda je po svemu sudeći zabrinuta zbog unutrašnjeg sukoba između nekoliko SUV-ova slične veličine.
U svakom slučaju, CX-5 će se zadržati u prodaji bar još nekoliko godina, ali ostaje pitanje šta će se desiti nakon toga.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs