
Fisker je objavio povećanje narudžbina za svoje vozilo Ocean (čije cene kreću od 37.499 dolara) i zadržao svoju prognozu proizvodnje za ovu godinu, što je njihove deonice katapultiralo 36%.
Proizvođači električnih vozila, kao i šira automobilska industrija, bore se s uskim grlima u proizvodnji izazvanim pandemijom i mnogi se sada suočavaju s padom potražnje usred rastućih kamata i straha od recesije.
Ali Fisker je ponovio svoj proizvodni cilj za 2023. godinu od 42.400 vozila s austrijskim delom svog proizvodnog partnera Magna International, uprkos tome što se određeni dobavljači još uvek suočavaju s izazovima.
Analitičar Raymonda Jamesa Pavel Molchanov je nazvao rast deonica "klasičnim primerom oporavka", dodavši: "Mislim da je bilo nekih strahova da se početak proizvodnje vozila Ocean odlaže."
On je rekao da očekuje tokom 2023. proizvodnju od oko 30.000 automobila.
Garrett Nelson, analitičar u CFRA Researchu, rekao je da je cilj "granično smešan s obzirom na probleme EV kolega i Fiskerovu proizvodnju od 56 vozila do sada."
Izvršni direktor Henrik Fisker je rekao analitičarima da je Magna spremna da proizvodi 20 automobila dnevno, s "snažnim" rastom u drugom kvartalu.
Kompanija je ograničila proizvodnju "namerno", rekao je, jer očekuje da će testiranje za homologaciju - potvrda o ispravnosti vozila - biti završeno do marta. Nakon toga će uslediti regulatorna odobrenja i isporuke.
Izvor: Seebiz.eu
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Fisker