
Američki General Motors najavljuje da će njegov plan ponovnog ulaska na evropsko tržište početi prvo da se realizuje u nordijskom regionu.
GM kaže i da će predstaviti potpuno električnu gamu, sa više brendova koji će se pojaviti na tržištu kasnije ove godine.
Planove kompanije da ove jeseni uvede "potpuno električni portfolio" u Evropi potvrdila je predsednica GM Europe Žaklin Mekvejd, prenosi Autonews. Anonimni izvor je takođe otkrio da GM cilja nordijske zemlje Evrope za prvu fazu svog povratka.
To znači da su u planu Finska, Danska, Švedska i, naročito, Norveška gde je više od 80 odsto novih vozila prodatih u toj zemlji prošle godine bilo električno. To je Norvešku učinilo tržištem za strane proizvođače automobila koji žele da uđu na evropsko tržište.
GM je inače već uspostavio jedinicu za napredni dizajn u Velikoj Britaniji i proširio svoj centar za IT inovacije u Irskoj. Neimenovani izvor je rekao novinama da lista za lansiranje GM-a uključuje Cadillac Lyriq, zajedno sa vozilima nekoliko drugih brendova u sastavu GM-a.

Chevrolet Equinox i Blazer su takođe potencijalni kandidati za evropsko tržište, zajedno sa vozilima iz Kine kao što je Buick Electra E5. Međutim, zbog sklonosti Evrope prema manjim automobilima od Amerikanaca, manja je verovatnoća da će se na tržištu Starog kontinenta prodavati veća vozila kao što su GMC Hummer i Chevrolet Silverado. Međutim, ovde treba napomenuti da je Ford nedavno najavio da će početi da prodaje ograničen broj F-150 Lightninga u Norveškoj zbog impresivne potražnje.

Nakon što je 2017. godine prodao Opel i Vauxhall, GM je nastavio da prodaje samo nekoliko vozila u Evropi, kao što su Chevrolet Corvette i Cadillac Escalade.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs