
Bentley se fokusira na hibridnu snagu, a to znači da će neelektrifikovani 4,0 litarski twin-turbo V8 benzinac biti povučen iz ponude modela Continental GT, Continental GTC i Flying Spur.
Proizvodnja ovih V8 modela će se nastaviti do juna kako bi se zadovoljile postojeće porudžbine.
Za Continental GT i GTC, motor će biti zamenjen hibridnom jedinicom kasnije ove godine.
Bentley je inače već prikazao plug-in hibridni V8 pogon sa 551 kW/750 KS, a koji će nuditi do 80 km električnog dometa. U vezi obrtnog momenta, Bentley je obećao da će jedinica ponuditi četvorocifreni broj, što znači da će imati najmanje 1000 Nm.
U Flying Spuru, novi V8 hibridni pogon biće ponuđen zajedno sa V6 hibridom, koji je već u prodaji. Ta jedinica ima 544 KS i 750 Nm obrtnog momenta i omogućava 40 km električnog dometa. Još nije jasno da li će manji plug-in pogon biti ponuđen u Continentalu GT.
Iako je V8 izbačen iz dve linije modela, još nije sasvim mrtav. Ova opcija je još uvek dostupna u Bentaygi, bar za sada.

U svakom sučaju, Bentley planira da elektrifikuje celu svoju liniju. Iako je proizvođač automobila odustao od obećanja da će biti potpuno električni brend do 2030. godine, ostaje posvećen ponudi hibrida u svojoj liniji.

Da bi obeležio kraj trenutne V8 ere, Bentley je ponudio „Edition 8“ verzije svojih modela Flying Spur, Continental GT i Continental GTC, uz puno Mulliner opcija kao deo standardne opreme.

Continental modeli imaju oznake Edition 8 na svojim blatobranima, dok ih Flying Spur nosi na D stubu. Edition 8 motiv se može videti izvezen na naslonima sedišta i ugraviran na pragovima.

Jedan poseban luksuzni dodir je Palm Fluting uzorak na njegovim raskošnim sedištima, za koji Bentley kaže da nikada ranije nije ponudio ni na jednom od svojih osnovnih/mejnstrim modela.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs